Goodstuff skrev:Tur att det fanns en TRX som kunde visa var skåpet skulle stå och sprida lite välljud runt omkring sig.
Ja han följde ju god sed och gick i backen sedan också.....
Goodstuff skrev:Tur att det fanns en TRX som kunde visa var skåpet skulle stå och sprida lite välljud runt omkring sig.
Penguin skrev:Ja han följde ju god sed och gick i backen sedan också.....
Nalken skrev:Hur gick det för dom som gick i backen då?
Bra hoppas jag!
Penguin skrev:Såvitt jag vet så blev det väl inga allvarligare personskador iaf. Det var lite olustigt en stund när en av motardkillarna låg kvar efter sin krasch. Han hade tappat andan tydligen och haltade lite efteråt.
Kryptonit skrev:Av det jag såg verkade det gått ganska bra.. Inga brutna saker, sprutande blod eller sjukhusbesök
Det var väl 4 stycken som gick omkull tror jag.
Kryptonit skrev:För att undvika hemska olyckor i fortsättningen tycker jag att alla får införskaffa sig minimotosar istället.
Det är inte lika hög fallhöjd när man går omkull med en sådan och får man den över sig är det inte hela världen (ca 20 kg)
Du får väl låna ut dinKryptonit skrev:För att undvika hemska olyckor i fortsättningen tycker jag att alla får införskaffa sig minimotosar istället.
Det är inte lika hög fallhöjd när man går omkull med en sådan och får man den över sig är det inte hela världen (ca 20 kg)
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|