Mina bilder från Rörken 030818

zeal

102.99dB är inte 103dB
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda VTR -98 och en Honda Fireblade 954 -02
Tinatjejen skrev:
*s* Klart kvällens skönaste komentar:
*zeal med kissekattröst*: "Kan inte jag få din väst?", medan katten gör sitt bästa för att håra ner samtliga i kön.

Jag förklarade för zeal att kommer man så sent som han gjorde blir man utan väst om man inte går och stryker sig mot några som HAR väst :D

jaja.. men jag var ute o fotade iaf.. min strykning funkade nog inge bra.. *s*

/z

peefell

V-twin-pilot!
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
Svart Ducce 900 SSie
:hej Go Jocke! :tummenupp
Härligt att se att du axlade sv-ansvaret så storartat :rock
Som nån skrev tidigare... dax att skaffa skinnställ o puckar! :crash Du verkar ha hållt ditt ord och piskad ur alla de sista små krafterna ur drivpaketet, det blir nog tufft att hänga på dig med den nya drevningen... : :( Hmmm.. :rolleyes: om man ska åka o handla lite tillbehör... :rodnar

Pertan

ESTJ
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Aprilia Mille 2K
SKRAP ?

Att det ska vara så långt ner till skrap hade jag ingen aning om, gjorde allt i sista nattskiftet blå grupp hade bara för att få till ett litet skrap men det slutade med att jag åkte över cubbsen för hojen svängde mycket fortare än vad jag trodde och så såg jag inte cubbsen för det var lite för mörkt *ler* kollade in däcket och jag har en liten bit till att ge så nästa gång i nästa grupp så ska vi se, men kanon kul och nyttigt.

Bear

Snart så.......
Gick med
19 Jun 2003
Hoj
Avställd klassiker.
zeal skrev:
ifall man inte hann dit i tid för att få väst så har någon annan tränat in tekniken hur man ska få väst:

"-mjaou... hämtar du en blåbärsväst åt mej osså? *spinnn*"
hörde att tina lyckades nårpa åt sig en väst senare på kävllen.... undra hur det gick till ja.. *s*

/z

Zeal: När det gäller väst så fanns det gott om västar på slutet...men då fegade du ju ur...Lite mörker gör väl inget ;)

//B

Bear

Snart så.......
Gick med
19 Jun 2003
Hoj
Avställd klassiker.
Penguin skrev:
Min inlånade kamera fixade som sagt inte ljusförhållandena senare på kvällen, men jag vill ändå slänga in den här bilden på Bear som nog får stå för kvällens nerlägg! :eek:

Snygg Bild Penguin :bow

Ja någon måste ju stå för hojskrap när Dansken tog det lugnt ;)

Nä, måste nog lära mig att hänga mer och försöka räta upp moppen istället (och försöka behålla farten), Tips mottages.

//B

zeal

102.99dB är inte 103dB
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Bear skrev:
Zeal: När det gäller väst så fanns det gott om västar på slutet...men då fegade du ju ur...Lite mörker gör väl inget ;)

//B

jaja.. jo, hade ju mörkt visir o inte såvit så mycket.. så jag kände att jag nog gjorde nog klokare i att inte köra.. :fakta
/z

zeal

102.99dB är inte 103dB
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Tinatjejen skrev:
Konsten är att stryka sig mot rätt person, på rätt sätt :tummenupp

aa ok.. .. vi kanske kan lära oss av rörken katten ? :rodnar
/z

URRJocke

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2003
Hoj
GSXR K7, Retta -00 & WR450F -05
Penguin skrev:
Jocke har också slipat på stilen, nu är det bara ett skinnställ med knäpuckar som saknas!

En få tacke' :rodnar. Gick riktigt bra igår!! Fick tom in 3:e 180 gradaren, som jag aldrig har lyckats med förrut. Så j**a kul :rock :rock. Sa till Marie att "jag skall nog bara köra nån omgång och sen åka hem för jag är så slut", men så vart det inte, det var ju så jädrans kul :tummenupp .

Måste nog ta och hålla i kostnaderna, så skinnställ och puckar får nog bli nästa års inköp :( .

Kanske skulle ta och våga sig på grön igen nästa gång...
:) Jocke
PS Snygga bilder, kul att man fastnade också ;) DS

Last edited:

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
Penguin skrev:
Madhonda premiärkörde (gästspelade?) på Rörken:

Det e ju fan inte klokt va pyggig jag ser ut.... :eek: nää... jag måste växa till mig lite.... eller så får jag byta hoj...hmm...en minimoto kanske skulle passa :rolleyes:

PS: Bra kort dock...!! :tummenupp

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Madhonda skrev:
Det e ju fan inte klokt va pyggig jag ser ut.... :eek: nää... jag måste växa till mig lite.... eller så får jag byta hoj...hmm...en minimoto kanske skulle passa :rolleyes:

PS: Bra kort dock...!! :tummenupp

Var det inte du som skulle kolla på ny hoj ? (Penguin skvallrade :) ) Kanske fundera på en RS250 eller nåt ? Mycket lägre hoj får man leta efter om man ska ha kåpor...

Hade du sagt något, så kunde du fått provsitta min. Du vet väl att riktiga road racing-rävar nästan alltid är pygmeer, så där har du en bra början på din rr-karriär :D

Gurra H

Nu med hus på vischan!
Gick med
13 May 2003
Hoj
VFR 800FI
Tackar Pingvinen och Sälen för bra bilder på mig!
Ja, Blysukkan är ju en mycket bra och passande benämning på min plåtåsna.

Den där gamla sega GSX1000:n var jag schysst och vinkade jag förbi på rakan.....

/Gurra

tobbe

Varför blir det höst?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Diverse...
Penguin skrev:
Resten av mina bilder från gröna gruppen ser ut som nedan, eller i vissa fall ännu värre tyvärr. Men Tobbe gillar ju manipulerade bilder, så här kommer en som inte behöver trixas med för att den skall se skum ut:

:rock Helt ok, till och med värre än mitt tidigare alster och du behövde inte ens anstränga dig. ;)

Ledsen för den sena kommentaren, har varit bortrest utan tillgång till nätet. Det är efter såna här resor som man känner att man är ganska beroende av nätet.

/TT

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...