johan_tkd skrev:om man gruppbeställer från kina som det är snack om här så kan man väl inte få dom lagliga här i sverige?
En riktig MM har 40cc och Kinahojarna har 49cc, ev får man inte tävla med Kina hojarna men det är inte lönt ändå pga den låga effekten.JiMpA skrev:läste nånstans att dom kanske inte skulle vara tillåtna att köra minimoto-racing med..
kanske det du menar?
GSXR1100R skrev:En riktig MM har 40cc och Kinahojarna har 49cc, ev får man inte tävla med Kina hojarna men det är inte lönt ändå pga den låga effekten.
Deztallica skrev:Läste på nåt forum om kina mopparna att den klassas som klass-1 moped, så den kan reggas och köras lagligt, men är förarbevis, och nummerplåts skyldig då...
Deztallica skrev:Läste på nåt forum om kina mopparna att den klassas som klass-1 moped, så den kan reggas och köras lagligt, men är förarbevis, och nummerplåts skyldig då...
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!
I veckan blev det klart att... |
|
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter
Transportstyrelsen har medd... |
|
Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana
Efter nedläggningen av Järv... |
|
Ny R1 Race och R1 GYTR
Pressrelease från Yamaha ... |
|
Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team
Motorsportlegenden och fler... |
|
Miguel Oliveira klar för Yamaha
Miguel Oliveira och Lin Jar... |
|
Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem
En ny patentansökan har avs... |
|
BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?
Sedan en tid har olika rykt... |
|
HRC och Repsol avslutar samarbete
Efter 30 års samarbete på d... |
|
MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor
MV Agusta har officiellt be... |