Miniblinkers!

Linkan_

Jag kör bakhjul, det är ganska kul
Gick med
4 Aug 2006
Hoj
Husqvarna WR 125 Motard, DT 125R
t4pp3r skrev:
2431283 Men herre jävlar. man kollar 125 forumet och så ser man två lika idiotiska trådar startade av samma person. Man kanske inte hittar exakt svar men för helvete om han hittat svar och behöver något lite mer preciserat svar så kan han skriva det han vet och säga mer exakt vad han behöver. ställer han exakt samma fråga som redan finns kommer han oxå få exakt samm svar. Och bara så du vet så är jag (tror jag) lika gammal som honom, dvs 90a. bara så du vet.

BTW. jag svarade på hans fråga.

Men för fan jag är ju ny på den här siten så jag visste inte ens att det gick att söka sådär som ni snackar om att man ska göra innan man startar en tråd!

Så ledsen för det!

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
Linkan_Dt125r skrev:
2431339 Men för fan jag är ju ny på den här siten så jag visste inte ens att det gick att söka sådär som ni snackar om att man ska göra innan man startar en tråd!

Så ledsen för det!

Okej. jag har oxå varit ny en gång men jag var tvärtom. Jag läste en del trådar innan jag blev medlem och såg att man blev idiotstämplad så fort man sa att nåt va fel så jag var tyst ett par månader innan jag ens skrev ett inlägg. men jag bero m ursäkt om jag varit lite väl tyken, både i denna och den andra tråden. man är trotts allt här för att lära men tänk på det. sök och leta runt lite innan du startar trådar, tänk även på att bara för att du har 125a kan det även finnas svar i andra forum. typ miniblinkers kan ligga i styling/hojbyggen lr va de nu heter.
//Linus

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
t4pp3r skrev:
2431480 Okej. jag har oxå varit ny en gång men jag var tvärtom. Jag läste en del trådar innan jag blev medlem och såg att man blev idiotstämplad så fort man sa att nåt va fel så jag var tyst ett par månader innan jag ens skrev ett inlägg. men jag bero m ursäkt om jag varit lite väl tyken, både i denna och den andra tråden. man är trotts allt här för att lära men tänk på det. sök och leta runt lite innan du startar trådar, tänk även på att bara för att du har 125a kan det även finnas svar i andra forum. typ miniblinkers kan ligga i styling/hojbyggen lr va de nu heter.
//Linus
Och hur mycket bättre är dina inlägg som klagar på alla? har dom nån funktion?

Linkan_

Gick med
4 Aug 2006
Hoj
t4pp3r skrev:
2431480 Okej. jag har oxå varit ny en gång men jag var tvärtom. Jag läste en del trådar innan jag blev medlem och såg att man blev idiotstämplad så fort man sa att nåt va fel så jag var tyst ett par månader innan jag ens skrev ett inlägg. men jag bero m ursäkt om jag varit lite väl tyken, både i denna och den andra tråden. man är trotts allt här för att lära men tänk på det. sök och leta runt lite innan du startar trådar, tänk även på att bara för att du har 125a kan det även finnas svar i andra forum. typ miniblinkers kan ligga i styling/hojbyggen lr va de nu heter.
//Linus

Jag ska tänka på det

cybertron

IT-Tekniker, pappa och mc-knutte
Gick med
31 Mar 2006
Hoj
Yamaha TT600S -93, TMS 200cc -07 DÖD ,TZR 125cc -87, Yamaha XS 400cc -82 (såld)
Jag förstår inte all irritation egentligen, alla här inne i 125cc forumet har ju iallafall en sak gemensamt, och det är att man gillar mc's, antingen är man duktig (då kan man hjälpa) eller nybörjare (som behöver hjälp) oavsett vilket så borde principen vara: ingen fråga är för dum, även om kanske svaret finns någon annanstans, sen är det ju så att visst finns stylingforumen, motorforumen här men de är ju til för de större hojarna iaf. enligt den förståelse jag fått.

ska man behöva ligga lågt i flera månader innan man skriver ett inlägg bara för att man är rädd att få en idiotstämpel, isåfall bör detta forum att klassas som ett mobbingforum, med lite hitler stuk, och det är det väl inte?

Så jag uppmanar alla att vara mer trevliga, även till nybörjare som ställer frågor som man kanske uppfattar som idiotiska, (själv förstod jag inte det idiotiska i denna frågeställning..... :D )

Linkan_

Gick med
4 Aug 2006
Hoj
cybertron skrev:
2432404 Jag förstår inte all irritation egentligen, alla här inne i 125cc forumet har ju iallafall en sak gemensamt, och det är att man gillar mc's, antingen är man duktig (då kan man hjälpa) eller nybörjare (som behöver hjälp) oavsett vilket så borde principen vara: ingen fråga är för dum, även om kanske svaret finns någon annanstans, sen är det ju så att visst finns stylingforumen, motorforumen här men de är ju til för de större hojarna iaf. enligt den förståelse jag fått.

ska man behöva ligga lågt i flera månader innan man skriver ett inlägg bara för att man är rädd att få en idiotstämpel, isåfall bör detta forum att klassas som ett mobbingforum, med lite hitler stuk, och det är det väl inte?

Så jag uppmanar alla att vara mer trevliga, även till nybörjare som ställer frågor som man kanske uppfattar som idiotiska, (själv förstod jag inte det idiotiska i denna frågeställning..... :D )

Tack :tummenupp haha

Bärgren

Förtidspensionerad bonnläpp
Gick med
30 Jul 2005
Hoj
Sykkeljävel, RS250, RD500 och CBR600RR
cybertron skrev:
2432404

Och jag som alltid trott jag var der Führer :gråta

:rolleyes:

cybertron

Gick med
31 Mar 2006
Hoj
Hell Dig Bärgren :pannkyss

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
prulle skrev:
2431812 Och hur mycket bättre är dina inlägg som klagar på alla? har dom nån funktion?

jag har la startat en tråd utan å söka. men jag startar inte trådar om var man köper massa skit å bla bla bla å sen ba a vi skiter nog i detta, får bli om 10 år typ.

cybertron skrev:
2432404 Jag förstår inte all irritation egentligen, alla här inne i 125cc forumet har ju iallafall en sak gemensamt, och det är att man gillar mc's, antingen är man duktig (då kan man hjälpa) eller nybörjare (som behöver hjälp) oavsett vilket så borde principen vara: ingen fråga är för dum, även om kanske svaret finns någon annanstans, sen är det ju så att visst finns stylingforumen, motorforumen här men de är ju til för de större hojarna iaf. enligt den förståelse jag fått.

jag har bett om ursäkt, räcker inte det? och nej du behöver itne ligga lågt men de va så jag kände de. å de e jag glad för ist för att alla kommer ihåg en som den idioten som startade massa fuckotrådar i början.

Last edited:

Linkan_

Gick med
4 Aug 2006
Hoj
Men lägg ner den här jävla damptråden!

Jag gjorde säkert fel som alls startade nån av alla trådar jag har startat! Förlåt för det!

Så glad nu?

cybertron

Gick med
31 Mar 2006
Hoj
t4pp3r skrev:
2433230 jag har la startat en tråd utan å söka. men jag startar inte trådar om var man köper massa skit å bla bla bla å sen ba a vi skiter nog i detta, får bli om 10 år typ.

jag har bett om ursäkt, räcker inte det? och nej du behöver itne ligga lågt men de va så jag kände de. å de e jag glad för ist för att alla kommer ihåg en som den idioten som startade massa fuckotrådar i början.

Jo det var bra att du bad om ursäkt, ovanstående var inte menat åt dig enbart utan ett generellt uttalande.
Men som sagt, vi släpper detta nu och går vidare och är trevliga mot alla i fortsättningen ok?

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
cybertron skrev:
2434806 Jo det var bra att du bad om ursäkt, ovanstående var inte menat åt dig enbart utan ett generellt uttalande.
Men som sagt, vi släpper detta nu och går vidare och är trevliga mot alla i fortsättningen ok?

perfekt:tummenupp

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...

CFMOTO 800MT-X

Idag har vi nöjet att få sm...