snygg hoj! vad kostade den om jag får fråga och hur går denRenga skrev:Ingen reklam!? Jag sa bara att jag köpt en och vart man kunde hitta mer info och köpa!!! Jag har inget med företaget i fråga att göra. Jag e bara en nöjd kund!
läs för helvete reglerna för forumet innan du postar massa länkar!!!!Renga skrev:Ingen reklam!? Jag sa bara att jag köpt en och vart man kunde hitta mer info och köpa!!! Jag har inget med företaget i fråga att göra. Jag e bara en nöjd kund!
Ravetrancer skrev:läs för helvete reglerna för forumet innan du postar massa länkar!!!!
motardnisse skrev:Öhh! Han skrev för att förklara för Erik_I att man inte får göra reklam.
Renga har inte gjort nåt fel!
Trango_B skrev:Jooo. Det är ju inte Renga som skrivit sitt eget inlägg längre. Det är ändrat av moderator som du kan se med liten kursiv text
Från början följde han inte reglerna, därav modererades hans inlägg.
motardnisse skrev:Förlåt då!
Erik_I skrev:Ehh Rengan e detta din åsikt eller var det denna information du fick då du varnades?
"Detta forum är till för support eller generella diskussioner för dom som köpt minimotos via Sporthoj.com.
Reklam eller information om gruppköp via andra sajter kommer tas bort. Vid illa författningsförmåga utsätts personen i fråga för banning från till att börja med, Minimoto-forumet.
Vänligen använd detta forum på rätt sätt. "
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |