Minimoto bus

Skorpan

Guest
nu jäääääävlar har jag förstärkt mina fotpinnar,svetsat om blåset och ska fixa min läcka imorrn
nu är ni körda!!! :squid
 

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
Skorpan skrev:
nu jäääääävlar har jag förstärkt mina fotpinnar,svetsat om blåset och ska fixa min läcka imorrn
nu är ni körda!!! :squid
Jag hjälpte till :banana

:rolleyes:
 

baltra

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Ort
Lindome
Hoj
CB900 Hornet
Jag och lill GP åkte till Freport vid 17:30 för att köra lite det är ju mer en halva parkeringen som är tom där :). Startar hans han åker tre varv startar min säter mig på för att åka då kommer konstpeln tycken var han men jag var inte det till backs så han ändrade atityd. Jag frågade han lite om regler och sånt, man kunde få böter mm. Men lill GP var inte glad var nere hela vägen hem :( :( :( så när blir det Torslanda nästa gång
 

Coola Ola

Guest
baltra skrev:
Jag och lill GP åkte till Freport vid 17:30 för att köra lite det är ju mer en halva parkeringen som är tom där :). Startar hans han åker tre varv startar min säter mig på för att åka då kommer konstpeln tycken var han men jag var inte det till backs så han ändrade atityd. Jag frågade han lite om regler och sånt, man kunde få böter mm. Men lill GP var inte glad var nere hela vägen hem :( :( :( så när blir det Torslanda nästa gång

Tur att du klarade dig utan böter! Hade varit surt för en sån grej.... Och uppenbarligen lönar det sig att vara trevlig mot snuten, trots allt. Blir förhoppningsvis åka på söndag, iaf hoppas jag det som inte kunde vara med förra söndan.
 

Skorpan

Guest
baltra skrev:
Jag och lill GP åkte till Freport vid 17:30 för att köra lite det är ju mer en halva parkeringen som är tom där :). Startar hans han åker tre varv startar min säter mig på för att åka då kommer konstpeln tycken var han men jag var inte det till backs så han ändrade atityd. Jag frågade han lite om regler och sånt, man kunde få böter mm. Men lill GP var inte glad var nere hela vägen hem :( :( :( så när blir det Torslanda nästa gång
regn på lördag & blåsigt som fan på söndag (kuling) = inget för mej denna helg
 

baltra

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Ort
Lindome
Hoj
CB900 Hornet
Coola Ola skrev:
Tur att du klarade dig utan böter! Hade varit surt för en sån grej.... Och uppenbarligen lönar det sig att vara trevlig mot snuten, trots allt. Blir förhoppningsvis åka på söndag, iaf hoppas jag det som inte kunde vara med förra söndan.

mmm han sa att det kan bli olåvlig körning, men jag sa jag har A kort så titar han på min kusin som är 12 och han då säger han :va hahahaha men men jag misa föra söndagen och kusin har lov nästa vecka så vi är på :banana :banana :banana
 

baltra

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Ort
Lindome
Hoj
CB900 Hornet
Skorpan skrev:
regn på lördag & blåsigt som fan på söndag (kuling) = inget för mej denna helg

shit du ladar för fult kolar en vecka inna vad det blir för väder :tummenupp får kanske sruva i skru i min kines och gå upp til sjön, men då blir det säkert 10+ ute hahahaha
 

baltra

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Ort
Lindome
Hoj
CB900 Hornet
I lördags hände det i gen. Åkte till majorna för att träfa några gamla klass kamrater och visa min lille mini, vi åker till p-huset som ligger melan GT huset och mastugstorget det är det som bara har en våning och är röt. jag börjar köra för att vissa sen tästar en kompis i 2 minuter en polisbil kör in jag täncker ääää skit öppnar bilen för att slänga in mini, men polisen vevar bara ner rutan och fårgar är den stulen nu är det så att jag har en far från Chile men jag är född här pratar bra svenska (har dyseleksi stavar kast) uppväkst med bara morsan så svenska hela livet, den ena kompisen är från ghambia men kom hit när han var liten pratar bra svenska han med, är arbetsledare åt 40st på ett bemningsföretg till volvo, den andra killen är från turkiet samma här komhit när han var liten pratar bra svenska läser logistok på handels i vasa, den siste kompisen är som jag fast hans farsa är från danmark men han är mörkhårig som jag pluggar han med. vet ju inte vad polisen tänckte men han kanske inte tänckte sig för riktig på vad han sa. för han sa bara "den är inte stulen va" och jag sa "nej jag har köpt den" sen vevar han upp rutan :va man täncker ju lite men men. jag går lite närmre han vevar ner rutan jag frågar om det är okay att jag bara visar den för dom han svara inte riktigt utan hon som kör (det var en tjej och en kille hon var inte helt fel :tuttar hihihi) säger jag har set såna på teve dom är ret dyra va, jag svarar att aaaa fast deta är en kina kopia inte alls dyr hon säger okay det ser roligt ut då svarar jag du kan få testa om du vill då seäger dom nä nu får vi åka. dom såg väldigt sugna ut men dom fick lite brotom när jag sa att dom kunde testa om dom ville.
 

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Ort
az
Hoj
Nej
Det där hände när jag frågade om dom ville kör min med. Tror inte det ser så värst bra ut ifall man ser en snut fara runt på en mini :D
 

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 SMR
Snö i Torslanda?

Idag när solen lyser vill man inget hellre än att ge sig ut åp två hjul.


undrar därför om det är nån som har en aning om snödjupet på rakan ute i Torslanda. Eftersom dom inte skottar där smälter nog inte snön lika fort som gatorna här i stan.

brum brum Mark

PS: kommer vi/nån fram till att de är snöfritt där så vore det kul om fler kom. nu är vi 2. förmodligen 3 och kanske fler.
 

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Ort
az
Hoj
Nej
Mark skrev:
Idag när solen lyser vill man inget hellre än att ge sig ut åp två hjul.


undrar därför om det är nån som har en aning om snödjupet på rakan ute i Torslanda. Eftersom dom inte skottar där smälter nog inte snön lika fort som gatorna här i stan.

brum brum Mark

PS: kommer vi/nån fram till att de är snöfritt där så vore det kul om fler kom. nu är vi 2. förmodligen 3 och kanske fler.

Var där och körde lite igår och då var det rent, fast lite blött! När åker ni?
 

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 SMR
bebbe skrev:
Var där och körde lite igår och då var det rent, fast lite blött! När åker ni?
Supernajs! Då borde det ju helt klart ha torkat upp nu.

Johan slutar runt 17.00. Så det ska väl ätas nåt snabbt för att sen ge sig av.

Johan bor nästan granne med Ola, det gör du med va?

Ola har inte svarat på mitt sms ännu. så jag vet inte om han ska med. HÄnger du med?
 

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Ort
az
Hoj
Nej
Mark skrev:
Supernajs! Då borde det ju helt klart ha torkat upp nu.

Johan slutar runt 17.00. Så det ska väl ätas nåt snabbt för att sen ge sig av.

Johan bor nästan granne med Ola, det gör du med va?

Ola har inte svarat på mitt sms ännu. så jag vet inte om han ska med. HÄnger du med?

Vet inte, jag måste packa :rolleyes: Trodde du var på G redan nu.
 

Tjet

Med lem
Gick med
23 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
XR600R SM -94
Ingen som är ute och schladdar i snön? Spännande, minst sagt. :näsblod
Har nytt kött i garaget nu, någon mer som införskaffat sig en sådan här? :Rockbanan
 

Bifogat

  • rejsaer 026 (Medium).jpg
    rejsaer 026 (Medium).jpg
    70.3 KB · Visningar: 45
Nyheter
Ta med dig solen

Det är bara att inse. Oavse...

Vi är ute och plåtar hojbyggen

Under sensommaren och höste...

Transportstyrelsen vill stoppa körkortsturismen

Transportstyrelsen vill kun...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

Top