Minimoto / Fiddy - 26 November

GT

Absolut kortast.
Gick med
29 Nov 2010
Hoj
CBR600RR - Pink Kitty Edition
Ja minimoto kan man fasen inte köra , blir motard för mig med .
+ de ser jävligt fånigt ut....

Ska allt bevisa att minst är snabbast. :tummenupp
Fånigt, säger pojken med med den missbildade trecylindriga leksakstrampcykeln.

Jupp jag kommer till Hbg :tuttar men ska vi åka från dig eller från Anthony ev? Gött åka hitler BMW :banana

Vi kan köra från Shell. Tiden spikas senare.

sist jag körde fiddy smällde ja me huvudet rakt in i väggen för att bromsen slutade fungera, men jag kom mju 4'a! Anthony börja gråta!

BS kan man åka med dig? :arsele

Vem syftar du på som BS? det måste vara Simon du menar eftersom att bs är förkortning på bullshit och Simon är full av sådant.

Fjollor:arsele Gråter och skriver på vers. Krille kom tillbaka, det håller på att gå åt pipsvängen totalt.

Hörredu gammgubbe, tills dess att jag hört någon sjunga mitt första inlägg så är det skrivet på rim, inte på vers. Har du inget kul att skriva kan du väl joina farfar i tysthetens land. :såjaponken

Thelin

Ny medlem
Gick med
31 Jan 2011
Hoj
Gsr600
Fånigt, säger pojken med med den missbildade trecylindriga leksakstrampcykeln.

Vi kan köra från Shell. Tiden spikas senare.

Vem syftar du på som BS? det måste vara Simon du menar eftersom att bs är förkortning på bullshit och Simon är full av sådant.

Hörredu gammgubbe, tills dess att jag hört någon sjunga mitt första inlägg så är det skrivet på rim, inte på vers. Har du inget kul att skriva kan du väl joina farfar i tysthetens land. :såjaponken

BS är Simon smeknamn sedan moppetiden när han var värsta coola killen och sånt!

Björken Simon tror jag det står för ;) Det hänger kvar än från min sida :Bugar

GT

Absolut kortast.
Gick med
29 Nov 2010
Hoj
BS är Simon smeknamn sedan moppetiden när han var värsta coola killen och sånt!

Björken Simon tror jag det står för ;) Det hänger kvar än från min sida :Bugar

Det kan inte stämma, Simon är ju synonymt med bullshit..

SilverWolf

Medlem
Gick med
1 Sep 2006
Hoj
Ducce M1200

Du kan ju ta med en minimoto hem, byta ut moppeHyndan till något mer passande:D

Ja,ja, vers eller rim. Same shit, different name.
Någon måste ju försöka hålla er borta från den värsta fjolligheten. Nu ska det sjungas oxå:va
Fan Honolululu, Krille, hjälp, vi håller på att drunkna i filttoffelgängets tjejigheter.

Barris

Nordenpaketet!
Gick med
30 Sep 2006
Hoj
Kvaddad S1000rr och en Brapp brapp

Någon måste ju försöka hålla er borta från den värsta fjolligheten. Nu ska det sjungas oxå:va
Fan Honolululu, Krille, hjälp, vi håller på att drunkna i filttoffelgängets tjejigheter.

Äh sluta nu med dom dåliga kommentarerna silver och anmäl dig istället, märks ju att du vill :D

GT

Absolut kortast.
Gick med
29 Nov 2010
Hoj
Äh sluta nu med dom dåliga kommentarerna silver och anmäl dig istället, märks ju att du vill :D

Beslutsångesten hos Silver är uppenbar. Han vågar inte ha skitkul med den yngre generationen som inte bryr sig om vad andra tycker och därför framstår som "filttofflor" i de "äldre, tuffares gäng", men innerst inne så vet vi alla, även Silver att hans hjärta skriker JAG VILL OCKSÅ LEKA.. Men det går inte, för se, Silver är fostrad av en generation som äter bark, slår varandra med bälten och tejpar fast hår (även om det inte kommer från din kropp) på bröstet, allt för att verka så manlig som möjligt!

Åh neeej! Hur många gånger har jag inte fått höra det?
Ska du försöka vara rolig kan du i alla fall göra ett försök, och KOMMA PÅ NÅGOT NYTT.

Du är verkligen gammal som gatan, och ditt material likaså. :såjaponken

Last edited:

GT

Absolut kortast.
Gick med
29 Nov 2010
Hoj
Precis som att trajja skämtet inte är det ? ;)

När man köper en trajja (skrothoj) skriver man på ägarbevis och dylikt. I det finstilta står det även att ALLA får göra narr av dig, när som helst så länge man refererar till den dåliga "motorcykeln".
Det behöver inte ens vara kul, det kan bara vara en kommentar som "Du har köpt en trajja, HAHA." och ändå är det skitkul.
Upprepningshumor är alltså mycket tillåten när det gäller trajjor. För övrigt är ju hela cykeln ett stort skämt, så det är svårt att undvika att skämta om trajjor.

Och det är alltid kul att repetera sig ,;)

Jotack, vi har märkt det. Är det någon som INTE har hört storyn om fågelpinnen på Björkens ER-6:a?

"Alltså, folk sa att den skulle knäckas, men jag trotsade dem.." :banana

Förresten, hur ska du göra nästa år när jag kör omkring på en anabolastinn Blade preppad med steroider, vilka skämt ska du dra då. För då har jag ju en "vuxen-hoj"..

Last edited:

SilverWolf

Medlem
Gick med
1 Sep 2006
Hoj
Ducce M1200

Motorcykling är ingen lek, det är dödligt allvar för män, med män. Inte leka.

Beslutsångesten hos Silver är uppenbar. Han vågar inte ha skitkul med den yngre generationen som inte bryr sig om vad andra tycker och därför framstår som "filttofflor" i de "äldre, tuffares gäng", men innerst inne så vet vi alla, även Silver att hans hjärta skriker JAG VILL OCKSÅ LEKA.. Men det går inte, för se, Silver är fostrad av en generation som äter bark, slår varandra med bälten och tejpar fast hår (även om det inte kommer från din kropp) på bröstet, allt för att verka så manlig som möjligt!

Åh neeej! Hur många gånger har jag inte fått höra det?
Ska du försöka vara rolig kan du i alla fall göra ett försök, och KOMMA PÅ NÅGOT NYTT.

Du är verkligen gammal som gatan, och ditt material likaså. :såjaponken

Uprepning kan vara rolig, och i vissa fall tvungen.
Vad är det för fel på atta äta bark och så vidare, gör inte alla det?

Last edited:

SilverWolf

Medlem
Gick med
1 Sep 2006
Hoj
Ducce M1200
Förresten, hur ska du göra nästa år när jag kör omkring på en anabolastinn Blade preppad med steroider, vilka skämt ska du dra då. För då har jag ju en "vuxen-hoj"..

Det måste vara förbjudet på någt sätt:va Annars får vi kontakta Gröna Bilister eller något sådant. Vuxenhojar kör vuxna, män. PuNGt!

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning