Minimoto i Skövde

Psychobiker

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skövde
Hoj
TL1000R, Virago 1000 cafe-projekt och SV1000 banhojsbygge, gsxr 1100 renoveringsprojekt.
Finns det minimotomänniskor i skövde tro, har en DM hemma som känner sig lite ensam.
Skulle vara kul att rejsa lite i sommar :yoparty och sen :fyllisar och diskutera vem som prejat vem :fatta!

/Pajje
 

MarilynMan

Z1000R Rules
Gick med
7 Aug 2003
Ort
Tidaholm
Hoj
Kawasaki Z1000R
Psychobiker skrev:
Finns det minimotomänniskor i skövde tro, har en DM hemma som känner sig lite ensam.
Skulle vara kul att rejsa lite i sommar :yoparty och sen :fyllisar och diskutera vem som prejat vem :fatta!

/Pajje

Vi är ett gäng i Tidaholm om det duger att åka med oss :banana
Känner du nån på Aspö så kanske vi kan hyra banan där :tummenupp
 

Psychobiker

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skövde
Hoj
TL1000R, Virago 1000 cafe-projekt och SV1000 banhojsbygge, gsxr 1100 renoveringsprojekt.
MarilynMan skrev:
Vi är ett gäng i Tidaholm om det duger att åka med oss :banana
Känner du nån på Aspö så kanske vi kan hyra banan där :tummenupp


Bor halvvägs till Tidaholm, så det blir ju alldelles lysande, känner dock ingen på Aspö (vad är det?). Var brukar ni köra nånstans föresten?
 

MarilynMan

Z1000R Rules
Gick med
7 Aug 2003
Ort
Tidaholm
Hoj
Kawasaki Z1000R
Psychobiker skrev:
Bor halvvägs till Tidaholm, så det blir ju alldelles lysande, känner dock ingen på Aspö (vad är det?). Var brukar ni köra nånstans föresten?
"Aspö Ring" är gokartbanan i Skövde!
Vi är 5st som precis inhandlat minisar så vi håller på som bäst att utforska var vi kan rejsa..............
 

Psychobiker

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skövde
Hoj
TL1000R, Virago 1000 cafe-projekt och SV1000 banhojsbygge, gsxr 1100 renoveringsprojekt.
Då är vi 6 st nu då. antar att det är en utomhusbana, så det blir ingen körning än på ett tag...

Tack för tipset om Maxat-racing :Bugar
 

Roger(Brutale)

Roger(Brutale)
Gick med
13 Jan 2005
Ort
Skövde
Hoj
DM Midi GP (minimoto)
Hej vi är några stycken som kör minimoto på Skövde motorstadion(gokart banan)som
är flyttad från Aspö ring till Skövde flygplats. Medlemskap i motorklubben och giltig
minimoto licens krävs för att få träna på banan,kolla in hemsidan http://www.skovdemk.com vi ligger under gokart sektionen.
Mvh.Roger!
 

Psychobiker

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skövde
Hoj
TL1000R, Virago 1000 cafe-projekt och SV1000 banhojsbygge, gsxr 1100 renoveringsprojekt.
Roger(Brutale) skrev:
Hej vi är några stycken som kör minimoto på Skövde motorstadion(gokart banan)som
är flyttad från Aspö ring till Skövde flygplats. Medlemskap i motorklubben och giltig
minimoto licens krävs för att få träna på banan,kolla in hemsidan http://www.skovdemk.com vi ligger under gokart sektionen.
Mvh.Roger!


Fräckt, jag kommer och rejsar, skall bli hur kul som helst!!! Nu hittade jag iof inte så mycket på sidan, karting-delen var ju stängd för vintern, men jag får väl titta in senare i vår :banana
 

ILhondo

Ny medlem
Gick med
13 Jan 2005
Ort
Skövde
Hoj
Honda CBR 900 RR
det kommer att bli kanon, jag och Grabben+Mr Brutale+tre st från trollhättan+fem från Tidaholm och så Psychobiker.... jag tror minsan
vi har en del rejs att se fram emot. kommer att bli så coolt.... :tummenupp
 
Last edited:

execute

Ny medlem
Gick med
25 Oct 2003
Ort
Sverige
Hoj
har ingen längre
Åk ner till gamla kart banan o kör har själv varit där o kört roligt roligt
taskigt väder nu men den finns nog kvar ett tag till kommunen är ju inte så snabba med sina beslut om hus byggen
 

Mephiboseth

Fartblind?!?
Gick med
13 Oct 2004
Ort
Götene
Hoj
Yamaha FZR 1000
Bor i Götene och kommer med största säkerhet inhandla en minimoto under våren, då jag blir tvungen att sälja stora hojen pga. studier... :(

Vore kul och vara med och busköra vid något tillfälle under våren/sommaren. Har ju inte så många mil till Skövde...
 

Psychobiker

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skövde
Hoj
TL1000R, Virago 1000 cafe-projekt och SV1000 banhojsbygge, gsxr 1100 renoveringsprojekt.
Hittar inte nått om Minimoto körning på Skövde MK:s hemsida, bara en lite rubrik under mc-länken, men det säger ju inte så mycket.

/Pajje
 

Urre

o jä!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Göteborg..
Hoj
Husaberg 650 -03, GRC -02
Jag är lätt på passar min student ekonomi mycket bättre än att köra motard..
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top