ni bor på fel sida stancrall_b skrev:Om ni fixar en hall nära gbg så kommer vi!! vi är 5 st från Kungsbacka som kör minimoto. Priset borde väl ligga runt 100-200 kr. Behöver ni hjälp med något så är det bara att säga till!
//Crall
liljekvist skrev:ni bor på fel sida stan
vet ej var den kommer att ligga men kommunen är hjälpsamma och letear efter en lokal, så vi får se på vart den hammnar men jag skulle tippa på 4mil norr om GBG läng R-45.
Jag hörde med Svemo hur man skulle gå till väga när man skulle fixa en klubb.Fassberg skrev:Det lät ju minst sagt intressant Bebbe... hmm hur startar man en klubb/förening da?? *novis*
Jobbar på det. Det är tung rott... men i nästa vecka borde jag kunna säga hur det blir. Är i Älvängen lokalen finns.1275gt skrev:hej hänt nått mer på lokal fronten elle?
liljekvist skrev:Ingen som vet några företag som vill gå in och hjälpa till??? Vi behöver all hjälp vi kan få ekonomiskt.
jag kör själv endast motard, men varför inte slå ihop oss och löra i olika pass bara. Nej det finns ingen container. och tror inte det är bra att ställa hojen i hallen...Adde-Gbg skrev:Hur många är det som är på att betala några hundralappar i månaden i X antal månder för att driva runt ett sådant här projekt?
Jag är på om den blir motardanpassad, har varken fiddy eller minmoto...
finns det kanske plats i container eller liknande att ställa hojen i? jag har nämligen ingen kärra.
liljekvist skrev:jag kör själv endast motard, men varför inte slå ihop oss och löra i olika pass bara. Nej det finns ingen container. och tror inte det är bra att ställa hojen i hallen...
hur mycket är hyranpå?liljekvist skrev:Har pratat med ägeren till en lokal i Älvängen på 3000m2 och han tyckte detta lät som ett bra förslag.
Vi kan hyra lokalen men priset är för högt enligt mig. så en namlista med folk som kan tänkas vara med vore på sin plats. Jag får en ritning på lokalen i slutet av veckan. Lokalen var tom med ett stort betonggolv med några pelare som höll uppe taket.
Ingen som vet några företag som vill gå in och hjälpa till??? Vi behöver all hjälp vi kan få ekonomiskt.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|