Minimoto Säve/strippen

hallengren

Ny medlem
Gick med
5 Jul 2005
Hoj
Minimoto B1a
Någons om har hört nått om strippen körning på säve,även konban.
med minimoto alltså,samma dag som bilsport en dag på strippen.

Nihleen

Ny medlem
Gick med
12 Mar 2005
Hoj
Aprilia AF1 Futura
Hej, Jag jobbar med detta. Det är inte den 16e (EDPS) utan den 17e (MotorKlubbDagen) som du har hört talas om.
Citerar en annan funktionär för jag orkar inte skriva :arsele

Citat
Göteborgs motorfestival inbjuder alla motorklubbar till årets träff.

Dagen efter att tidningen Bilsport har varit och hälsat på med evenemanget ”En Dag På Strippen” så kommer Göteborgs Motorfestival att hålla Säve Depå öppet ännu en dag, denna dag är till för er klubbar att visa er verksamhet.

Vi kommer att öppna grindarna tidigt på morgonen för att sedan ha aktiviteter under hela dagen. Strippen kommer att vara öppen för den som återigen vill gasa av sig, och här kommer det antagligen vara lite kul fordon från de olika klubbarna. Allt från mopeder till rena dragracers, alla är lika välkomna! Vi kommer ha ett stort ”swapmeet”, lite kul tävlingar, samt en arena full av kul bilar, motorcyklar, lastbilar, ja allt som klassas som fordon.

Detta kommer att ske dagen efter ”En Dag På Strippen”, d.v.s. den 17 juli 2005, så ni som redan är i Göteborg kan ju passa på att lägga en dag till i vår underbara stad. Varför inte en ha en klubbträff i samband med detta? Ni får en plats inne på området att sätta upp era klubbtält och möjlighet att visa ett par ”speciella” fordon i dess absoluta närhet. Klubbmedlemmar har även möjlighet att ställa ut sina fordon inne på området.

Vi bjuder just Er klubb på ett utställnings område och sex fribiljetter så att ni kan komma och visa att ni finns och ha möjlighet att knyta nya kontakter.
Slut Citat

Konbana kommer inte finnas dock.

Mvh
Johan Nihleen

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
Nihleen skrev:
Hej, Jag jobbar med detta. Det är inte den 16e (EDPS) utan den 17e (MotorKlubbDagen) som du har hört talas om.
Citerar en annan funktionär för jag orkar inte skriva :arsele

Citat
Göteborgs motorfestival inbjuder alla motorklubbar till årets träff.

Dagen efter att tidningen Bilsport har varit och hälsat på med evenemanget ”En Dag På Strippen” så kommer Göteborgs Motorfestival att hålla Säve Depå öppet ännu en dag, denna dag är till för er klubbar att visa er verksamhet.

Vi kommer att öppna grindarna tidigt på morgonen för att sedan ha aktiviteter under hela dagen. Strippen kommer att vara öppen för den som återigen vill gasa av sig, och här kommer det antagligen vara lite kul fordon från de olika klubbarna. Allt från mopeder till rena dragracers, alla är lika välkomna! Vi kommer ha ett stort ”swapmeet”, lite kul tävlingar, samt en arena full av kul bilar, motorcyklar, lastbilar, ja allt som klassas som fordon.

Detta kommer att ske dagen efter ”En Dag På Strippen”, d.v.s. den 17 juli 2005, så ni som redan är i Göteborg kan ju passa på att lägga en dag till i vår underbara stad. Varför inte en ha en klubbträff i samband med detta? Ni får en plats inne på området att sätta upp era klubbtält och möjlighet att visa ett par ”speciella” fordon i dess absoluta närhet. Klubbmedlemmar har även möjlighet att ställa ut sina fordon inne på området.

Vi bjuder just Er klubb på ett utställnings område och sex fribiljetter så att ni kan komma och visa att ni finns och ha möjlighet att knyta nya kontakter.
Slut Citat

Konbana kommer inte finnas dock.

Mvh
Johan Nihleen
Enligt Erik så skulle dom fixa konbana också, han ville att jag skulle hålla i detta, men jag vet inte om jag har så mycket tid.....

Nihleen

Ny medlem
Gick med
12 Mar 2005
Hoj
Aprilia AF1 Futura
Har fått reda på att det i mån om tid kan bli en konbana den 17e (mer än vad jag visste). Vilken Erik är det du pratat med?

Ska även ta reda på om och var minimotos platsar i reglementet.

Raven. F.ö jag som bytte en B1 Kombo med sned baksving hos dig för ett tag sen. Den nya funkar kanon. Tack för fin service!

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept