roka01
Ny medlem
Har du fixat ett cylinderfäste till röret?
Nä inte hittat ännu, superbilligt.se får hem om 2 veckor då jsg får väll köpa det då
Har du fixat ett cylinderfäste till röret?
Nä inte hittat ännu, superbilligt.se får hem om 2 veckor då jsg får väll köpa det då
Eftersom jag inte kunde åka med på onsdagsturen så köpte jag en liten röd racer ist får man va med o leka med er som nybörjare! ni som är så vältränade o snabba på banan
Eftersom jag inte kunde åka med på onsdagsturen så köpte jag en liten röd racer ist får man va med o leka med er som nybörjare! ni som är så vältränade o snabba på banan
Jo just det börja köra direkt på miljösoppan på macken 2 % inge mera så det inte ligger gamal soppa för inomhus körningen.
och ett tips är att kolla så inga bromsar ligger på för då bränner du kopplingen direkt. Och låt den stå och gå på tomgång rejält länge så den hinner gå lite innan träningen + lite körning längs gatan också. för det verkar som dem behöver några timmar innan dem börjar gå bra.
Denhär är gammal o innkörd redan ,har blåst ur den idag på vanlig soppa men ska köpa aspen imorgon o köra ur den gammla.
Det finns en minimoto till salu för 700:- under köp & sälj tråden
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=47639&page=10
9. Anton "Antonene"Vilka kan vara med på måndag ?
fortsätt fyll på listan
1. Ronny
2. Per-Erik "perer3"
3. Tobbe
4. Markus
5. Ove "ovehal"
6. Mårten
7. Peter Janulf "Vormannen"
8. Erik
Nu har man drevat (72 kugg) och bytt till kolfiber reed. Det gjorde väl ingen jätte skillnad, kanske den svarar lite bättre på gasen. Får nog harva längre bak i fältet på måndag också
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|