Nordman
In speed we trust. G.R.S/08
Har du måttet på lastutrymmet? LxBxHRAVESMURF skrev:den rymmer 18 kubikmeter...så några får jag nog in, kanske t.o.m. alla, nån som har lust att kalkylera?
Har du måttet på lastutrymmet? LxBxHRAVESMURF skrev:den rymmer 18 kubikmeter...så några får jag nog in, kanske t.o.m. alla, nån som har lust att kalkylera?
1. Erixzzon (3st CIG083G2) BETALATYooda skrev:Jag står nu som betald på sidan...
Vill ha frakt till 3st LY-CIG14E 1st GS307
Tack
RAVESMURF skrev:linköping ligger på vägen, om jag får plats me din oxo, så får du i så fall hämta upp den vid nån avfart från motorvägen
Är det någon som tänkt på viktenDukem skrev:Närujävulberg, fanns ju microskopiska innan Yoda kom in i bilden
Nu är det över 18 kubbar idealt så någon mer än Ravesmurf måste nog åka, alternativt en större bil.
Bracraze skrev:Av någon anledning var jag inte med i listan trots mitt inlägg, så jag lägger väl in mig i listan oxå då
RAVESMURF skrev:Rocco får helt enkelt lita på mig. Ni får helt enkelt lita på mig, jag får helt enkelt lita på mig....jag fyller så mycket jag kan sen åker jag hem?
man kan även åka 2 skåpbilar?
playboy skrev:okej, förlåt!
Ligger efter med vad??Therudeboy skrev:Vi ligger efter.
Jugge_c skrev:Ligger efter med vad??
Med uppstyrningen av transporten, eller med leveransen av motosarna?
Ravesmurfs bil är aningen liten för att få plats med alla hojar.. Så Manowars lastbil verkar ju vara ett bra alternativ. Dock verkar ju profilen inte ge så förtroendeingivande intryck...
Några komentarer/önskemål?
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |