metallgutten
ganska okej
SHit vilken vurpa och idag har jag ännu mer ont i baken....
fullt godkännt,ingen trickfilmning där inte. hoppas allt e bra. ser fram i mot fullängdaren, plåstra om dig så ser vi fram i mot lördagens pris utdelning utav en kram för bästa vurpa,hi hi hi man e väll inte döpt till klotis för ingetMiss BrInK skrev:Ont i hakan, o lite ont i huvet.
Annars inga Problem...
Så går det när man bjuder ut sig till andra pojkar Metallismetallgutten skrev:SHit vilken vurpa och idag har jag ännu mer ont i baken....
Ojdå, tack för tipset (fast jag hade ingen tanke på att göra det) menar du verkligen att det gör lika ont efter sex mellan två män, hur vet du det förresten?GSXR1100R skrev:Så går det när man bjuder ut sig till andra pojkar Metallis
metallgutten skrev:Ojdå, tack för tipset (fast jag hade ingen tanke på att göra det) menar du verkligen att det gör lika ont efter sex mellan två män, hur vet du det förresten?
*tur att man bara vurpade*
Endast den som tar emot får ont imetallgutten skrev:Ojdå, tack för tipset (fast jag hade ingen tanke på att göra det) menar du verkligen att det gör lika ont efter sex mellan två män, hur vet du det förresten?
*tur att man bara vurpade*
GSXR1100R skrev:Endast den som tar emot får ont i
Metallis har ont i röven, jag har inte ont i röven, you go figureoscar skrev:Precis som Metallis undrar... Hur vet du det?
CorbenDallas skrev:Hur är det med avstånd till framförvarande i racing egentligen...
GSXR1100R skrev:Skönt att det är slutmoppat...
oscar skrev:Är de portade nu!? Bra isf!!!
Deras spårval stämmer bättre med motarder, men såg ni snubben med 125 räcern? såg lite konstigt utKetogaN skrev:Dom får köra med motarderna istället!
/KetogaN
Jag medKetogaN skrev:Henne känner jag med..
GSXR1100R skrev:Deras spårval stämmer bättre med motarder, men såg ni snubben med 125 räcern? såg lite konstigt ut
Snabbast upp i däcktraven iaf, jag tyckte att jag hade kalla däck efter ett pass, men hans däck kändes som isbitar i jämförelse, jag tror inte att det funkar så bra med 125 räcer på denna banaBrInK skrev:jag såg nog hur avundsjuk du blev....
du får helt enkelt ta med kawan nästa gång och visa att du e snabbast på rakan
KetogaN skrev:Dom får köra med motarderna istället!
/KetogaN
Dom hade fullt upp med 125 räcernoscar skrev:Lär nog inte bli helt 100 det heller, men bättre än tillsammans med minimotos... Vad sa motardnissarna om det?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|