Minimoto.....

Mr J

:-)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSX1000R 07
Jag är också intresserad.

Swedie, iom att du givit dom tillstånd att använda sporthoj som forum med denna beställning så tycker jag det vore bra om du skapade en sticky med info, faq mm (eller en ny tillfällig sektion)

Med tanke på hur stort intresset varit för de andra trådarna så lär det ju dyka upp en och annan fråga.

Jag har en fråga:

Jag bor i Stockholm och behöver få den fraktad till mig. Kommer w-motoracing se till att den skickas upp eller vem hamnar ansvaret på vid ankomst till Sverige? (Frakten förstår jag ju att jag pröjsar för.)

Mvh J

Solo

Burna dååå
Gick med
14 May 2003
Hoj
såld
Mr J skrev:
Jag är också intresserad.

Swedie, iom att du givit dom tillstånd att använda sporthoj som forum med denna beställning så tycker jag det vore bra om du skapade en sticky med info, faq mm (eller en ny tillfällig sektion)

Med tanke på hur stort intresset varit för de andra trådarna så lär det ju dyka upp en och annan fråga.

Jag har en fråga:

Jag bor i Stockholm och behöver få den fraktad till mig. Kommer w-motoracing se till att den skickas upp eller vem hamnar ansvaret på vid ankomst till Sverige? (Frakten förstår jag ju att jag pröjsar för.)

Mvh J
Jag har samma fråga men jag mailade han och han sa att dom skulle fixa för max 100kr i fraktkostnad till sthlm :tummenupp . Håller också med att Swedie eller w-motoracing borde skriva lite mer information, t ex hur gör ni när hojarna kommer till Skåne om man vill ha frakt till sthlm vart stannar de och lämnar av hojarna då? Eller leverar ni hem hojarna till personen?

Last edited:

rapala

Ny medlem
Gick med
2 Sep 2004
Hoj
Monark 3-växlad
minimoto..

Hej! har precis beställt 2 st minimotos och undrar nu vart och hur man betalar hojjarna..? Och när ska man betala senast? :confused:

Henkka

Med fingrarna djupt i syltburken
Gick med
18 Jan 2004
Hoj
suzuki + ktm
Har beställt nu, men har en liten fråga.

Man ska ju ange personnummret när man betalar, men det fick ju inte w-motoracing i beställningen så hur kan dom då "sammanfoga" betalningen och rätt beställning?

Josafan

Vill ha sex(cylindrar) på två hjul!
Gick med
24 Feb 2004
Hoj
85 - FZ 750
Renga skrev:
Jag vill ha en sån här!!!

minimotard_blue_big.gif

Jo, men vad kostar den?

Kan man få en sån för 2 lock så är jag fetpå! :Rockbanan

jimmy123

Ny medlem
Gick med
1 Sep 2004
Hoj
suzukia freewinder
som sagt verkar det finnas vissa frågetecken...

Jag har också undrar hur dom ska kunna samman koppla dom olika beställningarna med vem som har satt in pengar.

Therudeboy: Ja, om dom blåser mig får du göra hembesök :D

Therudeboy

Guest
jimmy123 skrev:
Therudeboy: Ja, om dom blåser mig får du göra hembesök :D

Jag har inget otalt med Andreas, men åk ner och kolla så får du se att dom är seriösa. Inte långt till k-stad från h-stad.

Henkka

Med fingrarna djupt i syltburken
Gick med
18 Jan 2004
Hoj
suzuki + ktm
Mejlade till firman och frågade. Fick svar nästan på sekunden.

låt beställningen vara och märk din inbetalning med ditt namn...

Mvh

Andreas
---- Ursprungligt meddelande ----
Från: xxxxxxxxxx@hotmail.com
Till: pocketbike@w-motoracing.se
Ämne: Ämne: RE: Ämne: Fråga
Datum: Thu, 02 Sep 2004 15:23:57 +0000

Ska jag då göra en ny beställning eller rör felet något annat?

From: "Pocketbike Gruppköp" <pocketbike@w-motoracing.se>
To: xxxxxxxxxx@hotmail.com
Subject: Ämne: Fråga
Date: Thu, 2 Sep 2004 17:18:28 +0200

hej..

Ursäkta det tomma mailet..

Det har blivit ett missförstånd mellan mig och swedie.. det åtgärdas i kväll...

Frakten kostar MAX 100 till hela sverige!!

Mvh

Andreas

---- Ursprungligt meddelande ----
Från: xxxxxxxxx@hotmail.com
Till: pocketbike@w-motoracing.se
Ämne: Ämne: Fråga
Datum: Thu, 02 Sep 2004 15:15:14 +0000

Har beställt en minimoto av er via sporthoj.com, men har en liten fråga.

Man ska ju ange personnummret när man betalar, men det fick ju inte ni på w-motoracing i beställningen så hur kan dom då "sammanfoga" betalningen och rätt beställning?

Hur blir det med frakten och vidare leveransen upp till Uppsala?

/Henrik

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
Vad är problemet? Ring Andreas och fråga om ni vill veta något. 0709-526067. Eller pm:a honom, The Pilot på SH.

W-Motoracing kommer också snart få upp en ny hemsida med fler produkter, bättre layout och mycket mer info.

Last edited:

Marsipulami

Guest
Oroa er inte. Jag lämnade mitt personnr som meddelande på inbetalningen och fick bekräftelse via mail att de mottagit betalningen och allt var grönt.

Jag litar till 100% på killen....

Tjet

Med lem
Gick med
23 Mar 2003
Hoj
XR600R SM -94
Någon som har större bilder på dessa? 16E helst.
Skiljer dem sig något mer än på utsidan?

:yoparty

edit: ni som kört dessa små varelser, "räcker" det med 50-60km/h? Man kanske inte vill åka fortare? :gnissla

Last edited:

The Pilot

Radical Riders
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
1
Hej

Som sagt är det vi som håller i det hela..

Ni som betalt och angett ert personnummer kan också maila och få det bekräftat att pengarna kommit in på rätt person.

Vi kommer att lägga upp en sticky snart med massor av svar på frågor... får ca 70 mail ang olika frågor.. Problemet med personnummer är nu löst..
Det har tillkommet ett fält med Personnummer... För er som känner att ni bara skrev personnummer och vill dubbelkolla.. släng i väg en fråga på pocketbike@w-motoracing.se så försöker vi svara snarast.. tyvärr så ska vi bort i helgen vilket kan innebära att svar dröjer 48 timmar...

Det kommer snart upp en sida där man kan kolla sina beställningar och se status på sin order.. vi kommer även att skrivar var lasten är så att ni vet ungefär vart den är!!

Ang. frakten från kristianstad så har vi bra avtal med fraktföretag så att frakten till er kostar MAX 100:-/hoj.

Ang w-motoracings hemsidan så är en ny påväg.. tyvärr försenad men jag lovar den är påväg...

Last edited:

Coola Ola

Guest
WheelieMaster skrev:
vart hittade du bilden? :confused:

Det där är såvitt jag vet Blata USA:S senaste minimotard modell och de hojarna ligger i en helt annan prisklass än kinamopparna (tänk femsiffrigt)

Mr_Firestorm

Gudomlig sporthojare
Personal
Gick med
9 Jun 2003
Hoj
Suzuki Gsx-r 600 och Husqvarna Fe 250
jimmy123 skrev:
Mycket snack om grupp köp av minimotos på sistone :p

Nu har denna firma: w-motoracing. Också erbjudit sig att importera hem minimotos.

Någon som vet något om dessa? Vill ju inte betala och sen inte få nått

Mvh: Jonathan

Sådär ja. Nu har man beställt och betalat en minimoto.
Hoppas att det är en seriös firma, men jag tror inte det är något problem!

Hoppas att minimoton kommer snart jag längtar redan... :banana

Therudeboy

Guest
Coola Ola skrev:
Det där är såvitt jag vet Blata USA:S senaste minimotard modell och de hojarna ligger i en helt annan prisklass än kinamopparna (tänk femsiffrigt)

Kunde beställa sånna här hos mig.

El Presidente

2 Stripes Mc
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
XR400 + Grom + Tricker + CB1000RA
Therudeboy skrev:

Innebär detta att du redan har en sådan cykel hemma, eller är den bilden tagen ifrån nätet...?
OM du redan har importerat dessa cyklar vi ett tidigare tillfälle, så skulle jag bli MIIIKKET tacksam om du skulle vilja dra skillnaderna på GS-307 resp GS-311.
(givetvis om du har några förkunskaper ang dessa två modellerna)

Har beställt en GS-311 till min grabb, o överväger att haka på ngn av de till våren kommande beställningarna med att införskaffa en GS-307
(GIVETVIS oxå till grabben....................................................kanske :rolleyes: )

Tacksam för svar!

Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Helgen efter midsommar arra...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Helgen efter midsommar arra...

Svedea bidrar med 718.000 kronor till SMC

Roger Berzell, generalsekre...

Uppgraderad KTM-garanti erbjuder 4 års täckning

KTM erbjuder nu sina kunder...

Rekordmånga personliga regskyltar

Under 2024 godkände Transpo...