Ojdå,då ska jag inte klaga,tyckte det va jobbigt att vänta några minuterFazer skrev:Man kan inte tänkas sig, att dela upp filmen i flera småbitar? Tankar så fort som 3,31kb/sek, bara 21 tim & 10 min kvar.
Vill också ha enMar skrev:Man blir ju bara så åk sugen , måste vara med å beställa nästa gång alltså!
/M
Slynix skrev:http://62.13.40.49/~anders/race-freaks/temp/Lewan/mini/minitest.wmv
eller
ftp://temp:temp@213.114.96.85:443/minitest.wmv
eller
ftp://temp:temp@213.114.99.68/minitest.wmv
Lång film där ja o en polare åker runt på Minimotos i gbg city. Valde att ha med hela turen. För de otåliga så kan de ju spola ibland till "gobitarna".
Jens_von_Helvette skrev:vilken hälig film då alltså..
fick du stå länge å vänta på taxin? men den va bra bättre än gr
hoppas de kommer fler..
Slynix skrev:Gick oberört upp för backen en bit innan jag insåg att det var en bra bit kvar hem. Efter ett tag kom taxin.
Tycker om kommentaren jag fick när taxin var framme vid korsvägen och det var dags att kliva ut bland folket. Tex undrade de om jag var rädd för något då jag fortfarande var i full utrustning med hjälm på huvudet.
Svarade dem inte utan öppnade istället luckan bak, tog ut minihojen och rullade hem
Jepp det kommer mera film åt folket
Exup skrev:Ojdå,då ska jag inte klaga,tyckte det va jobbigt att vänta några minuter
Grrr,vänta bara tills jag kommer till jobbetduccen900ss skrev:Ha jag knäcker dig!
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|