Minimotto EN fråga.! läs.

BeppaR

Ny medlem
Gick med
12 Sep 2006
Hoj
Aprilia RS 125 (kommer)
Tjena, vet ni en hemsida eller butik där man köper helt nya mini-mottoz? Dirtbike you name it.. Har kollat google o searchat hittar inte asså.. kan ingen lika en hemsida vore skit najs... <3

Flesh

Ny medlem
Gick med
15 Feb 2006
Hoj
En snabb en!
De beror ju på vad du ska ha får någon minimoto/fiddy. Om du ska ha en minimoto med bra kvalité så är det Blata, GRC eller Polini som gäller. Vad jag vet så är det dealy som har agentur på Blatas produkter. Gå in på www.dealy.se och kolla återförsäljarna.

Om vi nu går till ämnet fiddy så finns de många olika fiddys och det är lätt att man kommer helt på villo vägar om man inte är kunnig i ämnet. Idag finns det fiddys för ca: 3000 - 5000. Säljarna kan lätt lägga sig på dessa priser när det är lekfordon vi talar om får då finns det ingen garanti. Så om du ska ha en fiddy som kan hålla så tycker jag att du minst ska kunna betala ca: 13000 för en sådan. Där finns märken som Psyco eller TWS som är riktigt bra. TWS agentur är TWS-motor ( www.tws-motor.se ) och Psycos agentur är dealy ( www.dealy.se )

:tummenupp

ulven

Hålla stålet
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
Supermoto-08
Maxat-racing om du vill ha en riktig minimoto eller så ringer du mig har en värsting grc-midi går som ett troll du får den för 10.000:- under ny pris om du slår till fort körd 2ggr OBS:NY inte en repa Rogge/0708-660165

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln