IronMike
Guest
Borde finnas någon här som kan lite om "ortoped'eri.." ... Har en gammal krigsskada i knät, eller okej -om jag ska behöva erkänna...vurpade med cross för 3 år sen, skulle stajla med en phet whelie uppför en backe, när backen tog slut så tappa jag ballansen, hängde på rullen/gasen med benen sprattlandes, for in i en barack med vänster ben först....
Sen dess har jag haft "känningar" i vänster knä, det knäpper å har sig när man sträcker ut, det gör inte spec ont.. Men ibland kan det "skrika till", när man suttit still länge :S ...men framförallt är det ett problem iom med min konditionsträning, på ngt vis - så sätter jag ned vänster fot lite fel för att inte belasta knät, så jag får ont i benhinnan..
En kompis på gymmet sa att "micke, de e minisken..du måste fixa.."
Vad är en minisk? Och vad gör man åt det?
Det kanske inte är världens problem idag...men om man inte gör ngt åt det? Kanske kan bli värre?.. Och med en libido, vars-är oändlig, så vill man ju kunna "hitta" ett dancefloor även när man är till åren kommen.
Sen dess har jag haft "känningar" i vänster knä, det knäpper å har sig när man sträcker ut, det gör inte spec ont.. Men ibland kan det "skrika till", när man suttit still länge :S ...men framförallt är det ett problem iom med min konditionsträning, på ngt vis - så sätter jag ned vänster fot lite fel för att inte belasta knät, så jag får ont i benhinnan..
En kompis på gymmet sa att "micke, de e minisken..du måste fixa.."
Vad är en minisk? Och vad gör man åt det?
Det kanske inte är världens problem idag...men om man inte gör ngt åt det? Kanske kan bli värre?.. Och med en libido, vars-är oändlig, så vill man ju kunna "hitta" ett dancefloor även när man är till åren kommen.