Minns ni min smitning?

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Betala bara 300:-. Vill de ha mer skickar de fler fina brev. Du kan ju inte anklagas för att inte ha betalat eller hur :D

Zana

gotta love it
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
ktm 660 2003 - 4 life
Supermoto skrev:
Betala bara 300:-. Vill de ha mer skickar de fler fina brev. Du kan ju inte anklagas för att inte ha betalat eller hur :D

Du menar 1300?

Och silwer, nästa gång får du ligga efter med kameran i högsta hugg!

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Zana skrev:
Du menar 1300?

Och silwer, nästa gång får du ligga efter med kameran i högsta hugg!
NÄE. 300:- !!

En exflickvän betalade in en P-bot på 200:- med en tia i månaden under ett bra tag (tror hon ledsnade och pyntade sista 150:- ett bräde)

DwD

Med lem
Gick med
13 Mar 2003
Hoj
KTM 990 SMR 2010,XR400R-2004
läste hela den andra tråden om vad som hände..

blir sååå jävla less dubbel moralkärringar. fan så dom gnälller .. hela jävla tiden. :4skrika

man kanske åker dit en gång på 1000, men inte fan betyder det att man kört lagligt dom andra 999 gångerna. och är man då sämmre för att man åkte dit den 1000 gången. :dummer

hur gick det med hojjen ..blev den ramsne?
jag tycker du skall försöka få någon upprättelse för hjälmen och den kränkande behandligen.

lycka till!

ps, tycker vi behöver mer poliser i samhället dvs mer poliser som gör rätt och kan hålla sin personliga känslor i shack

Baby-ninja

youliveaslongasiletyou
Gick med
3 Aug 2003
Hoj
Baby ninja
Skönt att du fick ha kortet kvar, böter e ju bara pengar..

Du får vrida mer på rullen nästa gång :squid

Ps, har du en bror som heter Heine(stavning??)

Zana

gotta love it
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
ktm 660 2003 - 4 life
DwD skrev:
läste hela den andra tråden om vad som hände..

blir sååå jävla less dubbel moralkärringar. fan så dom gnälller .. hela jävla tiden. :4skrika

man kanske åker dit en gång på 1000, men inte fan betyder det att man kört lagligt dom andra 999 gångerna. och är man då sämmre för att man åkte dit den 1000 gången. :dummer

hur gick det med hojjen ..blev den ramsne?
jag tycker du skall försöka få någon upprättelse för hjälmen och den kränkande behandligen.

lycka till!

ps, tycker vi behöver mer poliser i samhället dvs mer poliser som gör rätt och kan hålla sin personliga känslor i shack

Tack för ditt stöd! Håller med till 100%

Hojjen klarade sig finfint, den ena polisen (den sjyssta) sa att en sån där ska man fan skaffa, inte en skråma... Eller jo, styret blev snett och en blinkers blev böjd... Men jag orkar inte bry mig, vill ändå köpa nytt styre... Det roliga var att han pajjade sin V70, ett hål i fronten och trasigt blinkersglas. Den jäveln hotade att jag skulle stå för skadorna på bilen. Ibland önskar man att man vore 3 meter lång och vägde 200kg, då skulle man nog få lite bättre bemötande från dessa maktidkande poliser... :kulspruta

(ang. hjälmen) Jag ringde polisen i solna idag, och tjejen jag pratade med höll med mig. Så det ska nog gå bra. Frågan är bara om jag orkar konfrontera idioterna igen. Känns ju bara så jävla jobbigt att skicka en skitfräsh hjälm i sopnedkastet bara för att snuten skulle kasta den i backen... :mad: (Tur som fan att man har två, men ändå förbaskat)

Jag håller med dig! Fler poliser, BRA poliser! Man skulle nästan vilja bli polis bara för att tjäna samhället. To serve and protect lixom.. ;) Fan va livet måste kännas bra om man åker omkring och rensar upp där upprensning behövs, och läxa upp där endast uppläxning behövs. tex. mindre trafikföreseelser osv...

Ta det lugnt där ute! Så ses vi när temperaturen är på uppgång... :tummenupp

/Zana

Baby-ninja> Kortet är ju skönt att ha, inte för att jag hade slutat köra för det. (Kör väldigt mycket i jobbet...)

Vrida mer på rullen nästa gång, njae. Tror inte det faktiskt. Det var omständigheterna som gjorde att jag gjorde det från första början. Hade jag varit vid mina sinnes fulla bruk hade jag inte gjort det serru. Alltså inte just då, när jag inte hade gjort någonting innan jag drog. Du förstår säkert... :va

Jag har en bror, men han heter inte Heine :confused: Vilket skojigt namn... :hihi

L8R!

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...