minus för mcvaruhuset

FighterHasse

StreetFighterKungen
Gick med
8 Jun 2009
Ort
Hos Kungen
Hoj
Fighter-killah 1000
Suttit i kö ½timme utan nå svar. rösten säger bara att man är nr 1 i kön.
Kan inte sitta hela dagen i kö telefon då jag har ett jobb att sköta. får väl köpa mina reservdelar nån annanstans.
 

Lillvego

Ny medlem
Gick med
3 Jun 2008
Ort
Västerås
Hoj
CBR1000f
Kan ju faktiskt vara lunchtid och mycket kunder som stör. Pröva att skicka ett mail om det inte är en väldigt komplicerad fråga. Mail brukar de svara på relativt snabbt :tummenupp

Vestling
 

himself

Tjuvjagare
Gick med
29 Sep 2008
Ort
Sollentuna
Hoj
KTM 1290 SuperDuke R
exakt, i dagen butiker ska de skota telefon, samt servra alla kunder....kanske inte ar sa manga anstallda i butiken...maila eller ak dit istallet...
 

nilax

Mullihatta -Ka-svosch
Gick med
7 Apr 2008
Ort
Vaxholm
Hoj
Kawa zx10r -04, en grön en
Har samma erfarenhet av telefonkön där. Åk dit istället.
 

Linkan77

Piggelinmissbrukare
Gick med
14 Mar 2007
Ort
Solna
Hoj
Såld
En polare försökte oxå ringa dit förut och kom inte fram, den gången hade de problem med deras växel, kan ju vara så denna gång med. :va
Prova med ett mail.
 

MackeNo1

Varför slita på mer än ett hjul i taget?
Gick med
6 Mar 2003
Ort
200m söder om Dalälven
Hoj
KTM 1290 Super Duke R -18, Suzuki GSF 1200 Bandit -98 café racer projekt, Husqvarna FE 350 -14, PGO G-Max 150, Yamaha Beluga -92
Har man mycket att göra när man jobbar i butik så prioriterar man kunderna som åkt dit och står vid disken, konstigare än så är det inte....

Kunden som tagit sig dit på sin lunchtimme och står o väntar blir lagom glad om man svarar i telefon och blir upptagen i 30min.

Givetvis svarar man så fort man har en möjlighet, men kunderna i butiken måste vara prio 1.
 
Last edited:

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Ort
Stockholm
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Nej, det var AbsolutJonas som var där och störde med gaffelfrågor. Se tråd om detta.
 

Johanna

Guest
samma på ava mc reservdelar. ofta så sägs de bara just nu är de för många som ringer. ber dig att åka hit eller ringa senare..nåt sånt.
dom har väl mycket att göra. men klart de är trist att sitta i telefonkö länge
 

amlin

Wheelie is tha shiiit
Gick med
17 Jun 2003
Ort
Värmdö
Hoj
Såld
Har ett minus att utfärda till MC Varuhuset. Ringde dem och bad om att få beställa ett mindre drev fram på min hoj. Specade vilken hoj samt orginaldrev i samråd med säljaren..
Efter att ha hämtat ut det och utan att kika på det så antar man självklart att det skall vara rätt.
Glad i vågen börjar man mecka bort prylarna i garaget, men kikar efter för första gången så det är rätt drev.. Nej nej 18 st kuggar, jippi, så får väl se hur tillmötesgående de är nu när jag skall lämna tillbaks det...:huvet

Aja hur som helst, skönt att delarna inte kostar multum som de gör till bilar iaf :)
 

amlin

Wheelie is tha shiiit
Gick med
17 Jun 2003
Ort
Värmdö
Hoj
Såld
Har ett minus att utfärda till MC Varuhuset. Ringde dem och bad om att få beställa ett mindre drev fram på min hoj. Specade vilken hoj samt orginaldrev i samråd med säljaren..
Efter att ha hämtat ut det och utan att kika på det så antar man självklart att det skall vara rätt.
Glad i vågen börjar man mecka bort prylarna i garaget, men kikar efter för första gången så det är rätt drev.. Nej nej 18 st kuggar, jippi, så får väl se hur tillmötesgående de är nu när jag skall lämna tillbaks det...:huvet

Aja hur som helst, skönt att delarna inte kostar multum som de gör till bilar iaf :)

Fick tag i dem idag, de skall byta tillbaka det felaktiga drevet och byta det mot ett 16" som de har hemma. Så slutet gott allting gott! Plus i kanten nu när det gick så smidigt att byta :tummenupp
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top