Henken
Guest
Solen lyser idag.
L. Kongo skrev:Miss Brink
Är du exhibitionist? Eller bara kåt på eget utseende?
Jocke skrev:Jag börjar bli rädd för all kärleksdesperation på SH. Så fort en person av det kvinnliga könet nämns eller syns spårar trådarna ur i ohämmad kåthet.
Har ni provat att öppna ytterdörren?
Jocke skrev:Jag börjar bli rädd för all kärleksdesperation på SH. Så fort en person av det kvinnliga könet nämns eller syns spårar trådarna ur i ohämmad kåthet.
Har ni provat att öppna ytterdörren?
Bikerbitch skrev:Säger herrn som hånglar med pojkar. klart du inte tänder på flickor
eus skrev:Hahaa..
Det är den där jevla Jens som tjatar hela tiden..
Emmi måste vara kass
Vad jag reagerar lite på är denne desperation som verkar råda hos våra kära manliga medlemmar på sporthoj.. man blir ju nästa lite rädd...
Som Jocke sa: öppna ytterdörren
Bikerbitch skrev:Ni var så söta så. Jo, det är nog fler som reagerat på det.
Men skulle en person med kvinnligt könsorgan yttra sig så blir det nog påhopp om att personen ifråga är svartsjuk och djävligt ful.
eus skrev:
Som Jocke sa: öppna ytterdörren
L. Kongo skrev:Snygg o snygg. Normalt utseende.
Alla vet vad man kan göra med ett lass spackel o fiberduk på en vurpad plastgris
DreeTman skrev:Moahahahha!!!
Bikerbitch skrev:Vi får väl starta en tråd där vi berömmer pojkarna för deras utseende
Freppa skrev:OOOOHHHHH!!! Mitt ego behöver sig en kick. Snälla Jannica, kan inte du låtsas tycka om mig? Jag betalar!
Inte? Damn.... So close.....
Freppa skrev:Jaaa, i Jannicas fall en erotisk massage under överinseende av JP, i ditt fall..... äh, va fan, du kan få en erotisk massage du också.
....å Ume'!!!Henken skrev:Jag provade idag. Det stod nån bakom den som skrämde skiten ur mig så nu stängde jag den igen.
Freppa skrev:Jag kräver att min penis (Åke) får beröm. Kanske en liten hyllningssång?
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|