Missa inte sporthojar ikväll

Tommy

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM660
Ninjaboy skrev:
Ha ha, som fan läser bibeln...ska vi inte börja spekulera i att ordningen de parkerade på har betydelse för "testresultatet" också. :tungan

Det var bara en provkörning med subjektiva kommentarer. Inget mer. De gillade alla hojarna precis som vem som helst av oss skulle göra. Var inte så märkesfanatiska nu. :D

Hur det parkerade dem var väl inte så intresant med de satte sig på sina respektive favorit hojar och R1an blev klar favorit.
Att Linden väljer Honda är väl inte så konstigt. Om inte annat skulle han väl få spö av gubbarna på honda om han satte sig på en annan hoj där.

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Hoj
5x
Tommy skrev:
Hur det parkerade dem var väl inte så intresant med de satte sig på sina respektive favorit hojar och R1an blev klar favorit.
Betydde det något? Det missade jag att dem sa.

Tommy skrev:
Att Linden väljer Honda är väl inte så konstigt. Om inte annat skulle han väl få spö av gubbarna på honda om han satte sig på en annan hoj där.
Var det inte Cralle som utnämnde R6 som supersport-vinnare i fjolårets Masterbike trots att hade kontrakt med Kawa? Kan ha blandat ihop hojarna men är rätt säker på att han inte var så märkeslojal som vissa paranoida kan tro. Lindén har väl inget kontrakt med Honda längre, han har ju lagt av.

Men som sagt, jag tror inte man ska bry sig så mycket om det här snabbtestet. Masterbike som är cirka 1000 gånger seriösare ifrågasattes till tusen och det här var ju inte mer än en snabbflukt men det var kul att se hojarna gå lite hårt på bana. :yoparty

Hunter

??
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
ZX10R
Den enda sanna vinnaren -04 av alla literhojar är den nedan :hihi

Bifogat

• ZX10.jpg
    ZX10.jpg
    26.8 KB · Visningar: 91

DB

skiieur...
Gick med
17 May 2003
Hoj
2009, KTM EXC 450
sandstream skrev:
Jag tolkade det som att de valde den hoj de tyckte bäst om.

Det gjorde jag också! R1:an verkar ju ha bytt plats med kawan på nåt vis! Förut var R1 det råaste och brutalasta man kunde hitta och Ninja 9an snäll, men med nya Rettan och zx10 har dom liksom bytt platser!

Last edited:

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Nej
Det enda pinsamma var just Linden. Har här ju så köpt att det skriker om det :rolleyes: I övrigt ett bra reportage :)

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år