Åsa
Triumph I am
Då GSXRMCR fått storhetsvansinne säljes nu Missilen till lägstbjudande. Kan även bytas mot förslag.
Chrille skrev:Har det flutit i land dunkar med träsprit i skåne??? Inget stämmer längre... Drick inte allt som kommer i vita dunkar pöjkar o flecker!
Micke gillar ju inte Lilltösen register?
Ska Åsa sälja hojen eller inte?
Kennet gillar INTE tvåtakt?
Allt är fel!
Åsa #96 skrev:Då GSXRMCR fått storhetsvansinne säljes nu Missilen till lägstbjudande. Kan även bytas mot förslag.
Åsa #96 skrev:Chrille: Du har felgånger tre
![]()
![]()
GSXR1100R skrev:Genialiskt att döpa om mig till romerska tecken då MC=1100, GSXRMCR låter ballt.
Teddy skrev:Jag bjuder Torkels skalp.
Egentligen var det tänkt att den skulle ligga på golvet framför TV'n. Valter skulle få ha den istället för en lammskinnsfäll. Torkels ljusa rufs gör sig bra på ett trägolv. Skalpen kan levreras efter första tävlingen på Sviestad nästa år.
Chrille skrev:Kan så vara men om Kennet har jag rätt- Nordgren fick hårda blickar när Kennet trodde att det var han som hittat på idiotin att skicka in dig i tvåtakts-träsket...![]()
Åsa #96 skrev:Teddy: Torkels skalp är så vacker där den finns idag.
Freppa: Streaka får du gärna göra för mig, men du får ingen hoj för det
Chrille: Jag hörde det, men än är ju inget bestämt. Jag kanske köra ALLA klasser nästa år![]()
Chrille skrev:Grattis till lotovinsten Åsa?!? Alla klasser?
GSXR1100R skrev:250SP är väl inte så mycket meckande, mest lite justeringar såsom avgasportar, kolvar, cylindrar och annt småjox, bara tanka å köra ju![]()
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |