Missilen till salu till lägstbjudande eller bytes mot förslag

CorbenDallas

Memento te mortalem esse!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Två svarta och en röd
Jag kan byta den mot lite halvtaskiga kåpdetaljer från en kraschad GSXR600.

Åsa

Triumph I am
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Speed Triple -11
GSXR1100R skrev:
Duccen då eller ska du regga den för gatkörning? skönt att veta vad man vill eller hur Åsa :tummenupp

Helt klart, nu har jag ju mörkat en hel säsong att jag inte ville köra gata. En Ducce hade varit helt suveränt. Gratis bankörning för tjejer, tänk så mkt pengar jag tjänar på detta :fakta

Teddy

"...I been here for years"
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
1973 Suzuki GT550.
Torkel skrev:
Vad tänkte du på?

Ja, usch! Vad tänkte jag på? Hur kunde jag buda på en traktor? Speciellt som jag just provat en igår kväll och kommit fram till att de, sin mostruösa effekt till trots, är dötrista att köra. Man kör hela Tungelstavägen på trean. Imponerande men samtidigt förutsägbart och ointressant. Ungefär som en Crème Brulée, Ace of Base eller Volvo.

Nä, nu lägger jag ner den här löjliga utmaningen med dig, Torkel. Låt oss springa i skinnställ över ägarna i solnedgången, hand i hand med var sitt Dunlop 207GP runt halsen. Du och jag, två talanglösa oljerökare i våra bästa år. :)

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Teddy skrev:
Ja, usch! Vad tänkte jag på? Hur kunde jag buda på en traktor? Speciellt som jag just provat en igår kväll och kommit fram till att de, sin mostruösa effekt till trots, är dötrista att köra. Man kör hela Tungelstavägen på trean. Imponerande men samtidigt förutsägbart och ointressant. Ungefär som en Crème Brulée, Ace of Base eller Volvo.

Nä, nu lägger jag ner den här löjliga utmaningen med dig, Torkel. Låt oss springa i skinnställ över ägarna i solnedgången, hand i hand med var sitt Dunlop 207GP runt halsen. Du och jag, två talanglösa oljerökare i våra bästa år. :)

*Snyft* Jag ser det framför mig, två lyckliga grabbar i läder med gummi runt nacken, så jäla romantiskt fan *Snyft*

Torkel

Tvåtakt, dubbelt så bra!
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
2006 BMW R1200GS, 1990 Suzuki RM250
Teddy skrev:
Du och jag Teddy! Tror jag det! :kär
ronnyragge.jpg

Åsa

Triumph I am
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Speed Triple -11
Re: Re: Missilen till salu till lägstbjudande eller bytes mot förslag

Miss BrInK skrev:
Jag får hojen, han får mina prexport stövlar som ändå aldrig används...

Skit bra! :tummenupp

Men vänta nu här....det var ju JAG som skulle få budet, inte Micke. Han får bara äran att lämna ifrån sig Miss i len. :D

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Åsa #96 skrev:
*He he* Visst är det roligt med förvirringar :D :D :D
Fjollan i fållan har talat, förvirrad i Falsterbo undrar vad kommer sen, ska vi byta hojar eller ska vi helt enkelt bara flyta ut i kosmos...

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...