Falken va kortare på den tiden, jag har iaf klarat 49r på gamla Falken och 52r på nya Falken, men jag är skitskraj hela tiden, Missilen är läskig att köra, ett urtidsmonster som slukar 2.5 liter bensin per mil.Strider skrev:Det gick nämligen på 45r, ja ni läste rätt, FYRTIOFEMMOR på Falken när det begav sig senast och Missilen trivdes prima. Och detta var för flera år sedan.
Men jag trodde att jag fick göra en liten kommentar i din fina tråd, förlåt att jag gjorde ett grovt övertrampStrider skrev:Läs bättre innan du svarar så snabbt: "Den nuvarande ägaren bör undvika att svara i denna tråd förrän han har nöjet att meddela att han har hittat en nytt hem åt Missilen och att den åter trivs."
valmers skrev:EMR har sedan länge letat ny husse till Missilen. En riktig SBK ska köras, inte åkas på. Den fege ägaren tycker att EMR borde köpa hojen själva, men detta kan endast tolkas som ren desperation.
Vafalls? Har du kvar en RS250? Kom och kör nurå!!!Boxer skrev:En felsnavning där "fege", ska vara "fete"
Nej nej, men båda hojarna var med på Sviestad, Erik och Tommy. Inte illa.Torkel skrev:Vafalls? Har du kvar en RS250? Kom och kör nurå!!!
Vi som vet hur det gick för Tobbe i rejset då Missilen slängde av sin husse och krökte framgaffelen (halländska).Nr:18 skrev:Här kommer FAKTA om missilen. Bifogat finns kvalresultatet från R1000 2002 på falkenberg, den sista tävlingen som missilen kört! På den tiden satt det en ombyggd ZXR originalgaffel, nu sitter det en WP värstinggaffel som inte skulle skämmas för sej på ett NSB-rejs
De tider som sattes kan jämföras med 48r på dagens bansträckning.......
Edit: startnummer 13, Torbjörn Johansson var föraren
Det ändrar inte faktum, det gaor att åka foart pau hojjen(på halländska)GSXR1100R skrev:Vi som vet hur det gick för Tobbe i rejset då Missilen slängde av sin husse och krökte framgaffelen (halländska).
Ja det gör det, men Missilen biter tillbaka om du pressar den.Nr:18 skrev:Det ändrar inte faktum, det gaor att åka foart pau hojjen(på halländska)
Torparn....Strider skrev:Det har väl du aldrig fått uppleva.
Regnvurpa räknas inte som att pressa den. Sedan tobbe sålde den har den fått en högst ovärdig behandling. Renrasig räser ska behandlas som en sån, annars kommer den att hämnas.GSXR1100R skrev:Torparn....
Då måste det vara jag som ska tjöpa den alltså?Nr:18 skrev:Regnvurpa räknas inte som att pressa den. Sedan tobbe sålde den har den fått en högst ovärdig behandling. Renrasig räser ska behandlas som en sån, annars kommer den att hämnas.
Tjöp denn dåJohn skrev:Då måste det vara jag som ska tjöpa den alltså?
Den kommer älska mig!
GSXR1100R skrev:jag tror jag ska börja med 250SP istället.
Ja vad som helt som man kan moppegasa fullt med utan att göra i kallingarna, varför köpte jag en gammal SBK, jag kan ju inte köra...RTR skrev:125 SR kanske vore nått
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!
I veckan blev det klart att... |
|
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter
Transportstyrelsen har medd... |
|
Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana
Efter nedläggningen av Järv... |
|
Ny R1 Race och R1 GYTR
Pressrelease från Yamaha ... |
|
Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team
Motorsportlegenden och fler... |
|
Miguel Oliveira klar för Yamaha
Miguel Oliveira och Lin Jar... |
|
Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem
En ny patentansökan har avs... |
|
BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?
Sedan en tid har olika rykt... |
|
HRC och Repsol avslutar samarbete
Efter 30 års samarbete på d... |
|
MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor
MV Agusta har officiellt be... |