gasglad skrev:Har sett många annonser under våren/sommaren på 04r KTM 660 som har gått väldigt lite. Flera har gått under 50 mil. Är det någon som har hört något negativt om den hojen eller varför dom säls så tidigt av förstaägaren??
d1 skrev:(lite off topic) Vad är det med folk som tycker det är jobbigt att kicka? Har precis tagit kortet och kör en 660 hoppar igång på första lr andra kicken... är jag född med tekniken lr är folk kassa på att kicka?
Ladystardust skrev:Nej vet ni vad, Dom har kommit på att KTM är töntigt och vill köpa Yamaha 660 istället, för den finns i rött.
mmmmmmmmmmmmmmmmmm
GuW skrev:Eller så är det allmänt vedertaget att koppla ur mätaren och köra med cykeldator för att hålla nere milen....
Japp, jag vet att det förekommer....
GuW skrev:Eller så är det allmänt vedertaget att koppla ur mätaren och köra med cykeldator för att hålla nere milen....
Japp, jag vet att det förekommer....
uggla skrev:För du och alla dina kompisar gör så!
MattNYR5 skrev:Ännu mer OT: Zeb, var det du som var med på P3 härom dan?
Mingves skrev:Jag e jättenöjd med min, enda nackdelen är serviceintrevallen som är korta
250 milSlappa skrev:Hur långt är det mellan servicarna då?
Har hört siffror på 450-500 mil men jag kan ju ha fel
Måste ju vara segt o köra på gata med en Husabergare som kräver service var 5:e körtimma :kocko
opium skrev:250 mil
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |