tracer7
Ny medlem
- Gick med
- 1 Jun 2023
- Hoj
- 2022 Yamaha Tracer7
Underbar kvinna? lite som hon som sålde sin pojkväns underkläder, hon visade upp boxershorts o dyligt på sig själv.. Jag är helt övertygad att killen blev av med både underkläder o tjejen.
Känns hyfsat misstänkt, tänker jag. Inget märke på hojen, fel årsmodell etc. Kan mycket väl vara stulen.
Det kanske är tjejen du är sugen på?Intressant annons. Nästan sugen på att åka och kolla bara för att se dramat . Bor bra 4-5 mil från Vena och det ligger mitt i min fina standard mc-runda .
Någon suspekt mc är jag dock inte intresserad av...
Aha, det är du som är mannen?Fattar inte syfter. Annonsen är inte kul och man kan inte sälja saker man inte äger.
Vi såg att hon tillhör kategorin damer som inte försitter ett tillfälle att exponera sig. Sen undrar man ju om hon har lika högt hårfäste som jag (och kanske du, om jag minns rätt).var jag den enda som så att hon inte hade bh
Inte direkt min typ av tjej som lägger upp en bild på sig själv i stället för annonsobjektet .Det kanske är tjejen du är sugen på?
Går utmärkt att sälja saker man själv inte äger. Fråga Steffe, Bodjan eller Muhammad.Fattar inte syftet. Annonsen är inte kul och man kan inte sälja saker man inte äger.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|