Misstänkt för vårdslöshet

Kreuger

Team CaWalli Kawasaki Superbike
Gick med
6 Jul 2003
Hoj
Kawasaki ZX-10R 2010 svart
Jag tycker vi litar på den goda åklagarens goda omdöme och säger att det är helt okej att slanga vidare :yoparty

avfartsgatan

Ny medlem
Gick med
29 Jun 2004
Hoj
Sålda
Clifton skrev:
2305288 Men fan vill juh inte åka dit för nåt jag inte gjort. Vet inte varför hon säger det. Men hon verkar inte ha varit så uppmärksam heller. Fick höra hennes vittnesmål från polisen o där hade hon sagt att det va en gul o röd mc. Men min är juh svart o koppar.

nä som sagt lite bevisning måste det finnas, annars hade dom nog kunnat sätt ditt dig för palme mordet också, då kärringen sett en röd/gul mc vid det tillfället med :)

Crash rider

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Nov 2005
Hoj
Cresent comfort 2013
kärringar... man blir ju bra trött på dem...
var själv med om en olycka...en bil missade väjningsplikten och jag blev splattad mot hans dörr i ca: 40km/h vid kollisionen....bromsade 22 m innan... vilket betydde att min fart innan inbromsningen var 70km/h...

nu till det roliga... jag blir anmäld för vårdslöshet i trafik pga att en kärring sett mig åka på bakhjulet 5 min innan... och sen ångrar hon sig och säger att jag kommit på bakhjulet direkt innan smällen i 140-150km/h...samtidigt som ja kör om en bil... i en skarp kurva... troligt....
kom visst otroligt fort på min svarta hoj....som e RÖD!!!

Santo

Fuck You Burnout
Gick med
17 Dec 2003
Hoj
R1 2007
Clifton skrev:
2305268

Hur stor är risken att jag åker dit på det här. Det är juh bara ord mot ord som de har att gå på.

...

Edit: nästa gång läser jag hela tråden innan jag svarar :rolleyes:

Last edited:

knutten10

Älskar kurviga vägar.
Gick med
5 Apr 2005
Hoj
Yamaha R1 07
Clifton skrev:
2305288 Men fan vill juh inte åka dit för nåt jag inte gjort. Vet inte varför hon säger det. Men hon verkar inte ha varit så uppmärksam heller. Fick höra hennes vittnesmål från polisen o där hade hon sagt att det va en gul o röd mc. Men min är juh svart o koppar.

Kör stenhårt på hennes felaktiga vittnesmål. Försök att trasa sönder hennes berättelse och du har en bra start med färg sättningen på din hoj.

lorkan

Bannad
Gick med
22 Nov 2005
Hoj
Krockad NSR.. (TILL SALU) Kawwa på G?
knutten10 skrev:
2528185 Kör stenhårt på hennes felaktiga vittnesmål. Försök att trasa sönder hennes berättelse och du har en bra start med färg sättningen på din hoj.

[känd melodi] Å så läser vi hela tråden och vad hittar vi väl där, ja vad hittar vi där?

-Jo att inget åtal väcks.

:1pajas

Last edited:
Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...