ReDan
∑√ I L
sandstream skrev:2424899Det borde drivas vidare för att få klarhet från högsta instans.
Gu va du är smart, tänk om jag vore lite klipsk
sandstream skrev:2424899Det borde drivas vidare för att få klarhet från högsta instans.
Du är söt och det kommer man längre medReDan skrev:2424942Gu va du är smart, tänk om jag vore lite klipsk
Clifton skrev:2305288Men fan vill juh inte åka dit för nåt jag inte gjort. Vet inte varför hon säger det. Men hon verkar inte ha varit så uppmärksam heller. Fick höra hennes vittnesmål från polisen o där hade hon sagt att det va en gul o röd mc. Men min är juh svart o koppar.
Clifton skrev:2305268
Hur stor är risken att jag åker dit på det här. Det är juh bara ord mot ord som de har att gå på.
Clifton skrev:2305288Men fan vill juh inte åka dit för nåt jag inte gjort. Vet inte varför hon säger det. Men hon verkar inte ha varit så uppmärksam heller. Fick höra hennes vittnesmål från polisen o där hade hon sagt att det va en gul o röd mc. Men min är juh svart o koppar.
knutten10 skrev:2528185Kör stenhårt på hennes felaktiga vittnesmål. Försök att trasa sönder hennes berättelse och du har en bra start med färg sättningen på din hoj.
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|