Om det stannar ett moppefucko för att se dig ställa in hojen i förrådet så ta ut den igen.
Gör inte som jag, dvs tänka "hmmm det var mystiskt att han stod och tittade på vilket förråd jag ställde in hojen i, fast han kanske bara tittade för min hoj var fräck."
Jagade nyss en cbr900 (tror jag) me två mörkhyade utan hjälm på , mötte knuttarnas fiende no.1 "POLISEN" dom skratta o sa "YES - hur fan ska vi stoppa en båge då"...dom stack efter iaf.
Jag var till fots...
Var det inte lite svårt att hänga på en cbr med bara skor? Hoppas du hade dina snabbaste dojjor
Puma-skor borde va snabba.
Får man missta de förbannade neandertalarna till fotbollshuliganer utanför mig för hojtjyvar och kanske vidta någon drastisk åtgärd för att bli kvitt dem?
De skriker och vrölar, svinar och kastar tomburkar nedanför balkongen...
Hur många franskreggade gula bilar kan det finnas i Gbg med omnejd?
Jag skulle gärna vilja veta var asen håller hus så man vet var man ska leta om ngt skulle hända hojen.
Behöver ju inte vara just dem, men om man samlar misstänkta tjuvar (signaliment/regnr på fordon etc..) under denna tråd så han man iaf ngt att referera till....
Puma-skor borde va snabba.
Får man missta de förbannade neandertalarna till fotbollshuliganer utanför mig för hojtjyvar och kanske vidta någon drastisk åtgärd för att bli kvitt dem?
De skriker och vrölar, svinar och kastar tomburkar nedanför balkongen...
Ärligt talat vad är det för fel på er människor?
Ni kanske skiter pengar, men alla gör inte det.
Vi som faktiskt bryr oss om våra cyklar skulle ta en tråd som denna väldigt seriöst. Varför spamma sönder en tråd med ett väldigt seriöst syfte?
Speciellt när ni har dedikerade spamtrådar?
Hur tycker du vi ska agera mot misstänkta fuckos sen då?
Jag vet vad jag personligen hade gjort om jag med hjälp av tips, vetat att det är just fuckos som är ute efter min hoj.
Vad ni andra gör är upp till er.
Ja, med sådana konkreta bevis som tips på vad ngn annan anser vara skumt eller fucko så är det väl bara att banka på tills motsatsen är bevisad.
Det är väl bra tips. Tyckte det osade mer utav insats än utav tipsande ett tag.
Hypotes, om du ser en gul bil med fransk nummerplåt. Dess gubbar går ur bilen och lyfter på ditt kapell till hojen och börjar pilla med låset till hojen.
Något gör dem störda så att dem avbryter det hela.
Sen berättar tipsar du någon om just vad som hänt. Denna någon ser samma bil och gäng, enl. beskrivelse är och kikar på han eller hennes hoj och kikar. Befogat tips? Ja/Nej
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|