Ni med mito som har mekat lite mitomotorer får ta och hjälpa mig lite nu. Jag har just köpt ny kolv och den ser inte ut som den gamla. Enligt han jag köpte den av så är det den ända kolven som går att få tag på till miton så han trodde att den jag hade på inte var original. Men om den inte var original så måste isf toppen vara bytt också. För kolven som satt i var platt på toppen och den jag köpte var bågad. Den där bågen kommer då antagligen ta i toppen eftersom toppen ser ut att vara anpassad för en platt kolv.
Jag skickar upp några bilder så att ni kan se hur det ser ut men jag skulle även uppskatta om någon kunde visa bild på eran topp eller kolv eller iaf kolla om det är likadant.
(mina kolvar är olika höga men när man sätter i kolvbulten så skiljer det ingen höjd över kolvbultsfästet.)
Jag skickar upp några bilder så att ni kan se hur det ser ut men jag skulle även uppskatta om någon kunde visa bild på eran topp eller kolv eller iaf kolla om det är likadant.
(mina kolvar är olika höga men när man sätter i kolvbulten så skiljer det ingen höjd över kolvbultsfästet.)