paddesputnik
På Körskolan....
Vad är där för skillnader kvalitetsmässigt på dessa två hojar?
Och att det är nästintill omöjligt o få tag på reservdelarItacha75 skrev:Vad jag har hört så är det att Mito pajjar hela tiden?
NSR_Martin skrev:Och att det är nästintill omöjligt o få tag på reservdelar
men NSRn är ju.... nej okej, jag spar det denna gången!
LGS skrev:I.o.f.s. så tar det 1-2 veckor med frakten
AlpinA skrev:Har kört en hel del av båda.. mest mito iofs
men iaf, jag tycker att cagivan har bättre väghållning, den är lättare att kasta in i kurvorna och känns stabilare att åka på med bättre sittställning (för mig iaf) lite svag motor som har ganska kort effektregistrer (därmed många växlar på de äldre)
Aprilian då, den har kraftigare motor som är mera varvvillig än cagivans med längre register. reservdelar är lättare att få tag på till aprilian.
valet är väldigt öppet, tror inte att du skulle bli besviken på någon av dom, prisklassen är densamma oxå.
AlpinA skrev:Har kört en hel del av båda.. mest mito iofs
men iaf, jag tycker att cagivan har bättre väghållning, den är lättare att kasta in i kurvorna och känns stabilare att åka på med bättre sittställning (för mig iaf) lite svag motor som har ganska kort effektregistrer (därmed många växlar på de äldre)
Aprilian då, den har kraftigare motor som är mera varvvillig än cagivans med längre register. reservdelar är lättare att få tag på till aprilian.
valet är väldigt öppet, tror inte att du skulle bli besviken på någon av dom, prisklassen är densamma oxå.
paddesputnik skrev:mmm jag tror faktiskt att det lutar mot en rs125för ingen i familjen kan tyska eller så och dom är ju inte så värst språkkunniga vad jag vet
finns de någe coolt trim till rs:en?
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari