miton skar...

Solid snake

Guest
Padde skrev:
Ganska kul var det. Synd att dom ute i Lödde inte sålde gejor till crossen bara.

Kolla, Nu såg du att jag kör lungt och fint.

:tummenupp

Mm, som jag! :D

100 i den långa fina 50 svängen (som där för övrigt inte finns några barn på, borde vara 70 väg istället, det har det ju vatt innan :va )

Annars höll du ju nästan hastigheten precis som jag, +20 km/h. :D

Ahh, det va sköj, det får vi göra om! :yoparty

Padde

Bacon och ägglikör
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
-
Solid snake skrev:
Mm, som jag! :D

100 i den långa fina 50 svängen (som där för övrigt inte finns några barn på, borde vara 70 väg istället, det har det ju vatt innan :va )

Annars höll du ju nästan hastigheten precis som jag, +20 km/h. :D

Ahh, det va sköj, det får vi göra om! :yoparty

Helt klart!, Jeavligt roligt. Synd bara att man inte har så mycket tid. Men till helgen ska vi ut och bromma igen om du inte ska iväg (Om du vill alså).

:tummenupp :tummenupp

Solid snake

Guest
Padde skrev:
Helt klart!, Jeavligt roligt. Synd bara att man inte har så mycket tid. Men till helgen ska vi ut och bromma igen om du inte ska iväg (Om du vill alså).

:tummenupp :tummenupp

Jag får se hur det blir med det, kommer nog kunna va ute en hel dag iaf. :yoparty

Padde

Bacon och ägglikör
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
-
Solid snake skrev:
Jag får se hur det blir med det, kommer nog kunna va ute en hel dag iaf. :yoparty

GÖTT SNACK!

Förrestem filmerna "http://www.fat-pie.com/salad4.htm" osv värkar inte funka för mig längre. Funkar dom för dig?

:(

Solid snake

Guest
Padde skrev:
GÖTT SNACK!

Förrestem filmerna "http://www.fat-pie.com/salad4.htm" osv värkar inte funka för mig längre. Funkar dom för dig?

:(

Dom funkade igår, funkar inte nu :(

Solid snake

Guest
bloomchen skrev:
vart kan man köpa en cagiva mito ny???

Är du dum i huvudet eller?

Kan du ge fan i o skriva det i varje tråd!! :mad:

Swedie banna honom, han sabbar alla trådarna! :brinnerup

^XceeD^

Drive it like you stole it!
Gick med
10 Feb 2004
Hoj
Ingen hoj för tillfället, Cagiva Mito -97 (7 speed) *såld* plus en sketen Yamaha Virago 535 -97 *såld*
HAHA, titta vad jag hitta :p

Soulflylost

My homiez call me Mr. Oizo..
Gick med
15 Aug 2005
Hoj
Cagiva Planet -01
ahh så ni bor i malmö :tungan inte så långt ner dit ju bor i Ullared/Halland.. om man inte kör som padde (enligt va ni säjer som en snigel) :7peta så tror jag att man e nere lite snabbare :tummenupp ska bara fixa hojen o skaffa kort så jag e nog igång nästa sommar..

edit: inget allvarligt menat padde ;) bra att du kör inom hastighetsbegränsningen :tummenupp

hittar verkligen inte mycke om hur man släpper cagiva strypningarna.. vet ju inte riktigt va de är för motor på planeten men har läst att de ska va samma som miton :3freak hoppas bara farsan o den killen som säljer hojen får tummarna ur röven så man kan sätta igång o skruva :4skrika

bara 19.3 mil sen står jag på Klinikgatan.. o de e nästan precis utanför xceed om jag inte har fel :3freak

Last edited:

Padde

Bacon och ägglikör
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
-
Soulflylost skrev:
ahh så ni bor i malmö :tungan inte så långt ner dit ju bor i Ullared/Halland.. om man inte kör som padde (enligt va ni säjer som en snigel) :7peta så tror jag att man e nere lite snabbare :tummenupp ska bara fixa hojen o skaffa kort så jag e nog igång nästa sommar..

edit: inget allvarligt menat padde ;) bra att du kör inom hastighetsbegränsningen :tummenupp

hittar verkligen inte mycke om hur man släpper cagiva strypningarna.. vet ju inte riktigt va de är för motor på planeten men har läst att de ska va samma som miton :3freak hoppas bara farsan o den killen som säljer hojen får tummarna ur röven så man kan sätta igång o skruva :4skrika

bara 19.3 mil sen står jag på Klinikgatan.. o de e nästan precis utanför xceed om jag inte har fel :3freak

Haha du såg nog inte ironin ;), Solid och jag körde lite väl galet när jag precis fått kortet. :D

Var för övrigt nära att åka på kortet för 2 veckor sedan, Tur att polisen vart av den snälle typen och sa bara "Lugna ner dej lite för helvete" haha.

Edit: Vill du försöka hänga på mig på bana är jag villig att köra mot dig. :)

Last edited:

Solid snake

Guest
Soulflylost skrev:
haha försöka :p de säjer sej redan självt för mej ;) :tummenupp
Du kommer få däng på bana, och vinner du så står jag vid mållinjen och ger dig en smäll om du vinner. :mad:

Soulflylost

My homiez call me Mr. Oizo..
Gick med
15 Aug 2005
Hoj
Cagiva Planet -01
Solid snake skrev:
Du kommer få däng på bana, och vinner du så står jag vid mållinjen och ger dig en smäll om du vinner. :mad:

nu ska du inte vara sån!! :7peta
om jag vinner så bjuder jag på en massa :öl:öl:öl:öl:öl
om ni vinner så bjuder ni :fyllisar

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...