Mitt garageproblem är löst

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Efter påhopp av http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=37752 så tog jag kontakt med styrelsen idag, jag förklarade vad som hänt och påpekade att jag gärna betalar för en egen plats, jag fick tips om att en plats ev kunde vara ledig nu, sagt och gjort så ringde jag på dörren och presenterade mig.

I hallen hängde 2 st hjälmar, det visade sig att han oxå kör motorcykel men den har han i ett rustatält på tomten, fom idag så hyr jag hans garageplats och har plats för 4 st hojar nu, både Kawan och Sukan verkar trivas bra i sitt nya garage.

Man kanske skulle skaffa sig en endurohoj nudå när man har gott om garageplats :tummenupp

M:et

#88 Supermoto
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2x Honda CRF 450
Härligt Micke!
Då kan du lägga energin på att köra fort istället för att jaga grannar :D

BTW, när kommer du upp till Uppsala då?

TheDude

Überposör
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
King of the road
GSXR1100R skrev:
Efter påhopp av http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=37752 så tog jag kontakt med styrelsen idag, jag förklarade vad som hänt och påpekade att jag gärna betalar för en egen plats, jag fick tips om att en plats ev kunde vara ledig nu, sagt och gjort så ringde jag på dörren och presenterade mig.

I hallen hängde 2 st hjälmar, det visade sig att han oxå kör motorcykel men den har han i ett rustatält på tomten, fom idag så hyr jag hans garageplats och har plats för 4 st hojar nu, både Kawan och Sukan verkar trivas bra i sitt nya garage.

Man kanske skulle skaffa sig en endurohoj nudå när man har gott om garageplats :tummenupp

Gött att det löste sej! Skam den som ger sej :tummenupp

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
M:et skrev:
Härligt Micke!
Då kan du lägga energin på att köra fort istället för att jaga grannar :D

BTW, när kommer du upp till Uppsala då?
I sommar tänkte jag upp och gasa lite på rörken med er, men redan i helgen så flyger jag upp till Fjollträsk, om vädret tillåter så ska vi ut på Lördag 20/3 och köra slingerbulten och lite andra vägar, polaren är snäll som lånar ut sin RSV-R till mig :tummenupp

M:et

#88 Supermoto
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2x Honda CRF 450
GSXR1100R skrev:
I sommar tänkte jag upp och gasa lite på rörken med er, men redan i helgen så flyger jag upp till Fjollträsk, om vädret tillåter så ska vi ut på Lördag 20/3 och köra slingerbulten och lite andra vägar, polaren är snäll som lånar ut sin RSV-R till mig :tummenupp

Trevligt, då ser jag fram mot sommaren!

Vad är det för en tok som vågar låta dig köra en RSV-R nu :skrämd

Micke_Lindstrom

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2003
Hoj
Kawasaki GPZ 900R
Kul att det fixade sig. :tummenupp
Kom ihåg att mobba den sura gubben lite, fråga hur det går med hans anmälan och samtal med styrelsen. :hihi

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
GSXR1100R skrev:
Ursäkta en nyfiken fråga,men var bor du egentligen??Har fått för mig att du bor nere i vårt land ibland.Men samtidigt har jag i vissa trådar fått för mig att du e i närheten av s-holm.Eller finns det fler med liknande nick kanske?Skönt med eget garage va?

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
M:et skrev:
Trevligt, då ser jag fram mot sommaren!

Vad är det för en tok som vågar låta dig köra en RSV-R nu :skrämd
Min polare Lunkan har en Borrad Gammelgixxer och en RSV-R, jag lånade RSV-R:en förra sommaren och roligare hoj får man leta efter, man kanske skulle skaffa en Mille...

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
ktmjacke skrev:
Ursäkta en nyfiken fråga,men var bor du egentligen??Har fått för mig att du bor nere i vårt land ibland.Men samtidigt har jag i vissa trådar fått för mig att du e i närheten av s-holm.Eller finns det fler med liknande nick kanske?Skönt med eget garage va?
Jag är född i Gävle men bosatt i Skåne sedan -86, dock är jag uppe i Stockholm ett par ggr om året och hälsar på gamla polare och har kul.

Eget garage är toppenskönt :tummenupp

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
GSXR1100R skrev:
Jag är född i Gävle men bosatt i Skåne sedan -86, dock är jag uppe i Stockholm ett par ggr om året och hälsar på gamla polare och har kul.
Aha,en fjollträsk wannabe??? :D

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
GSXR1100R skrev:
Pärskans heller :D Nej jag blir kvar i Syd, man har ju kottar å sånt.
jo man e ju dum som bor här egentligen,ni har väl ännu tidigare säsong.Har bott i Halland en gång i tiden faktiskt,fast bara i ett år.Det va riktigt fint där.

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
GSXR1100R skrev:
Jag är född i Gävle 1925, men bosatt i Skåne sedan -56, dock är jag uppe i Stockholm ett par ggr om året och hälsar på gamla senila polare och har kul.
Intresseklubben antecknar.

Sweedo

Sporthojsnörd
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Triumph Speed Triple 1050 RS
Kul att du lyssnade på mitt råd Micke å pratade med styrelsen!
Fick du gubbskrutten vräckt oxå? :yoparty

Nyheter
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...

Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...