Mitt garageproblem är löst

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
ktmjacke skrev:
Jag kan fixa dit ett par "hyrdamer" som vi kan "råka" träffa efter en stund.Så kan vi ju visa hur det ska gå till,inget jä..la tuttinutt,ska man köra tungan mellan läpparna på en dam ska man väl åtminstonde va knästående själv :rofl
Moahahahaha :rofl du är inte klok du :tummenupp

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
GSXR1100R skrev:
Moahahahaha :rofl du är inte klok du :tummenupp
nope,men för o återkomma till eran tur på lördan så har jag en fråga.Är den där slingerbulten vägen som man tar vänster mot nynäshamn på när man kört så långt det går förbi tumba?Körde nån slinga där ifjol o till slut kom vi till ett cafe med en MASSA hojar vid,var en riktigt kurvig o rolig väg,men jag undrar om det är den berömda slingan?

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
ktmjacke skrev:
nope,men för o återkomma till eran tur på lördan så har jag en fråga.Är den där slingerbulten vägen som man tar vänster mot nynäshamn på när man kört så långt det går förbi tumba?Körde nån slinga där ifjol o till slut kom vi till ett cafe med en MASSA hojar vid,var en riktigt kurvig o rolig väg,men jag undrar om det är den berömda slingan?
Ungefär så ja, man kommer upp vid Rosenhill nära Tumba.

Polly

Ny medlem
Gick med
3 Jul 2003
Hoj
Nä, den är såld :(
Ghost skrev:
Akta dig hon är FARLIG!!
Ser du henne plocka fram Pollygripen & silvertapen :skrämd så SPRING för allt vad tygen håller! :crash
Jo, jag har lite silvertejp kvar att binda olydiga pojkar med. Den är även testad på gubbar (Mattias).

ktmjacke skrev:
Är den där slingerbulten vägen som man tar vänster mot nynäshamn på när man kört så långt det går förbi tumba?Körde nån slinga där ifjol o till slut kom vi till ett cafe med en MASSA hojar vid,var en riktigt kurvig o rolig väg,men jag undrar om det är den berömda slingan?
Inte slingan! Banan! :fatta! Det är där man kör ifrån Rettor (iaf om man har en funduro :rolleyes: ).

P.S. Vi är inte riktigt klara med ABC-kursen är jag rädd. :krama Vi har lite dålig inlärningsförmåga eller nåt.. :gnissla

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
Polly skrev:
Jo, jag har lite silvertejp kvar att binda olydiga pojkar med. Den är även testad på gubbar (Mattias).

Inte slingan! Banan! :fatta! Det är där man kör ifrån Rettor (iaf om man har en funduro :rolleyes: ).

P.S. Vi är inte riktigt klara med ABC-kursen är jag rädd. :krama Vi har lite dålig inlärningsförmåga eller nåt.. :gnissla
En riktig karl fiser av silvertejp. :rofl

Nyheter
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...

Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...