Mitt nya kåpglas.

• Thread starter Solid snake
  • Start date

^XceeD^

Drive it like you stole it!
Gick med
10 Feb 2004
Hoj
Ingen hoj för tillfället, Cagiva Mito -97 (7 speed) *såld* plus en sketen Yamaha Virago 535 -97 *såld*
Sacarias...vi får ut o bränna lite gummi..du också Padde :p...

Last edited:

Padde

Bacon och ägglikör
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
-
^XceeD^ skrev:
Sacarias...vi får ut o bränna lite gummi..du också Padde :p...

Men jag har inget körkort. Men har bokat uppkörningstid.

:(

cRoC skrev:
Om man kan få det att passa på 2 minuter så gör jag hellre det än väntar några veckor. tihi!

Jo, det har du ju rätt i.

Padde

Bacon och ägglikör
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
-
uggla skrev:
Okej, öhm? nehe, och varför inte det då? Är det nått att skämmas för att man får vänta länge?

Man (jag i alla fall) blir ju mycket mer nervös om alla vet att man kör upp den dagen det gäller.

:rolleyes:

Padde

Bacon och ägglikör
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
-
uggla skrev:
Ja det är ju sant, faktiskt, men det är nära då alltså? :näsblod

Nära och nära, Det är ju ganska långt kvar. Jag har redan kuggat en gång :( . Jag kuggade för att jag körde för nära en kon på serpentin banan. Vet folk som kört på en kon på uppkörningen och som klarade sig. Han jag körde upp för var i alla fall shysst. Men jag tycker det var en lite konstig kuggning.

EDIT: Skrev lite mer.

Last edited:

Christoffer.L

Ny medlem
Gick med
16 Jul 2003
Hoj
En blå nia
Padde skrev:
Nära och nära, Det är ju ganska långt kvar. Jag har redan kuggat en gång :( . Jag kuggade för att jag körde för nära en kon på serpentin banan. Vet folk som kört på en kon på uppkörningen och som klarade sig. Han jag körde upp för var i alla fall shysst. Men jag tycker det var en lite konstig kuggning.

Aha ok. Schysst? Han kanske var schysst på utsidan, men eftersom han kuggade dig på en sån sak verkar han ju inte så schysst. Fick du inte ens pröva igen?

Padde

Bacon och ägglikör
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
-
uggla skrev:
Aha ok. Schysst? Han kanske var schysst på utsidan, men eftersom han kuggade dig på en sån sak verkar han ju inte så schysst. Fick du inte ens pröva igen?

Jag fick köra den 2 gånger med eftersom att jag inte fattade vad han menade som var fel för han sa ju inget så körde jag ju den som vanligt.

:mad:

Jag vet inte om han var speciellt shysst men vad man har läst i vissa trådar finns det ju uppkörningskillar som ska vara riktigt otrevliga.

Christoffer.L

Ny medlem
Gick med
16 Jul 2003
Hoj
En blå nia
Padde skrev:
Jag fick köra den 2 gånger med eftersom att jag inte fattade vad han menade som var fel för han sa ju inget så körde jag ju den som vanligt.

:mad:

Jag vet inte om han var speciellt shysst men vad man har läst i vissa trådar finns det ju uppkörningskillar som ska vara riktigt otrevliga.

Jasså, lät ju inte särskillt lyckat :(

Jag kuggade mig ju också, besiktningsmannen var suverän, bara jag som var så jävla värdelös. :tungan
Men den historian orkar jag inte dra igen..

^XceeD^

Gick med
10 Feb 2004
Hoj
Ingen hoj för tillfället, Cagiva Mito -97 (7 speed) *såld* plus en sketen Yamaha Virago 535 -97 *såld*
muhahaha...körde fel fritt på min uppkörning..kändes rätt skönt att klara d på första försöket :banana ..sen så e ju uppskrivningen en annan historia :rolleyes:

Padde

Bacon och ägglikör
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
-
^XceeD^ skrev:
sen så e ju uppskrivningen en annan historia :rolleyes:

Du kan ju inte bara säga att du klarade uppkörningen bra, nu vill vi även höra hela historien hur det gick på uppskrivningen också.

:tungan

^XceeD^

Gick med
10 Feb 2004
Hoj
Padde skrev:
Du kan ju inte bara säga att du klarade uppkörningen bra, nu vill vi även höra hela historien hur det gick på uppskrivningen också.

:tungan

haha..fan då :tungan ...OK! JAG ERKÄNNER! jag kugga 2 ggr..sket i o plugga :rolleyes: ...sen så fick jag ett ultimatum av mina päron: KLARAR DU D INTE NU SÅ SÄLJER VI HOJEN!...inte så mycke o svara på d så jag grävde ner mej i boken i en vecka..o klarade de :arsele...precis..:D...fick 52..haha..så d kunde slutat illa

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...