Jonne_boy skrev:koll apå R6 03 limited
den gula där..
den e FIN FIN!!
Zana skrev:Är det den här färgen du ska lacka... Tycker den är asfräsch...
(saxad från en annons på blocket)
Petrus skrev:Jag står/stod just i begrepp att beställa ifrån dekaltrim.nu men jag är lite tveksam nu när jag hör dom dåliga vitsord dom får från er.
Så, vilka andra företag (helst i gbg-trakten) finns det som kan tillverka custom-dekaler om man förser dom med en vector-fil?
Kom gärna med www-adresser.
Tacksam för er hjälp.
MrCrone skrev:Det var den färgen som var tänkt ursprungligen typ... Men i slutändan föll valet på citrongult
MrCrone skrev:Senaste nytt på R1 fronten...
Känner mig mentalt och fysiskt utarbetad , efter allt slit senaste veckan! Har precis varit och lämnat alla delar på lack Färgen blev tillslut en citrongul nyans från VW. Har inte blivit bilder på det men undertrayen är färdig och ska monteras när delarna kommer från lack. Bakljus och blinkers är inflyttade bakom undertrayen. Fram ska blinkersen dras om till positionsljusen. Ska till Elfa imorrn och fixa de kopplingar som behövs. Projektet har haft medvind i stort (förutom när det upptäcktes att både bakcut och framkåpa inte passade). På onsdag em. lovade lackeraren ha delarna klara och då kommer all medvind behövas för att få ihop det till torsdag morgon då jag ska med biken till Halmstad
Bilder kommer dudes!
Jag har faktiskt betalat för dessa och dom funkar prima. Inga nedrans textil lappar här inteZana skrev:Tycker det ser ut som han har skrivit ut dom på papper, ni vet sånt papper man kan stryka på kläder....
/Z
Har beställt med från Danmobility. Dom säljer en del dekaler till scootras och sådant. Men dekalerna är det inget fel på. Samma textstil som original på yamaha.R1 racer skrev:Japp såna dekaler,eventuellt men lite annorlunda textstil.
Vart har du hittat dessa dekaler outspinner?.
Mvh R1 racer
Out_Spinner skrev:Jag har faktiskt betalat för dessa. Inga textil lappar inte
MrCrone skrev:Kanske drar förbi festivalen en vända
Men åker främst ner för att jag har en återföreningsträff därnere i helgen, ska du dit?
MVH
MrCrone skrev:Senaste nytt på R1 fronten...
Känner mig mentalt och fysiskt utarbetad , efter allt slit senaste veckan! Har precis varit och lämnat alla delar på lack Färgen blev tillslut en citrongul nyans från VW. Har inte blivit bilder på det men undertrayen är färdig och ska monteras när delarna kommer från lack. Bakljus och blinkers är inflyttade bakom undertrayen. Fram ska blinkersen dras om till positionsljusen. Ska till Elfa imorrn och fixa de kopplingar som behövs. Projektet har haft medvind i stort (förutom när det upptäcktes att både bakcut och framkåpa inte passade). På onsdag em. lovade lackeraren ha delarna klara och då kommer all medvind behövas för att få ihop det till torsdag morgon då jag ska med biken till Halmstad
Bilder kommer dudes!
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |