Flying Finn
Medlem
Har haft "koll" på den här tråden och vill bara säga ett stort GRATTIS!
Sjukt snyggt SF-bygge!!! Hojen blev otroligt clean..!
Sjukt snyggt SF-bygge!!! Hojen blev otroligt clean..!
Vapor skrev:Vad jag tänkte på när jag såg bilderna du länkat till var att expansionskärlet till bromsvätskan inte var någon skönhet där den sitter. Går det inte att dölja den mer?
Annars är hojen oerhört läcker!
Andreas N. skrev:Verkligen Den såg ju ut att vara i bra skick innan du började bygga på den...får man fråga hur hur pass du lagt ut på den i mods? ...hehe...i pengar alltså...timmarna i garaget borträknad då förstås, vilket ja kan tänka mig blitt ett antal
Peanutboy skrev:Har kostat ca: 8000:- inkl. lack
Andreas N. skrev:Jag hade tippat på ca 15-20!!...det låter nästan för bra för att vara sant...en sån enorm skillnad efter 8 lax! men timmarna i garaget är väl svår att uppskatta kan ja tänka?
Funderar starkt på att bygga mig en SF...men ja tror nog ja ska leta mig ett annat objekt än en -96:as 600...jag tror nog att 900:an verkar vara ett utmärkt utgångsobjekt...dom har nog enligt mitt tycke bland den snyggaste "nakna" ramen samt så har den väl kortare hjulbas om ja inte har fel...vilket gör att den blir mer kompakt...600:ans ram är kanske lite väl klen för att vara "naken"??...eller vad tror du??
Fast det är klart...man skulle ju kunna leka lite me Photoshop och se hur det kan arta sig...man vet ju aldrig.
-----------------------------
SF-biten!!
jack_pil skrev:bara är dreva så ska det nog gå för dig med
Andreas N. skrev:Jo jo...inte ska nog det vara några problem att få den att gå upp på bakslangen på 3-4:an ...men nu var det ju inte de som det handlade om heller...
900:an har nog kanske ett mer "harmoniskt" utseende för att utmärka en SF med sin grövre ram och sving
------------------
SF-biten!!
jack_pil skrev:aldrig sett en gixxer 750 fighter ifrån tidigt 90tal? om du menar att ram och sving bestämmer gränserna så är det fel... finns inga
Andreas N. skrev:Enligt mitt tycke och smak så...men det är väl tur att smaken är som baken....DELAD
skoteridioten skrev:Varför sälja? Nytt projekt på g eller?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|