Palmas
Ny medlem
Jäkligt snygg förstabild!Några av mina bilder:
Jäkligt snygg förstabild!Några av mina bilder:
Jäkligt snygg förstabild!
Ja det hade varit nagot att se!! Men som vanligt kändes det säkert mer än det sag ut.Tänk om jag hade videokameran med...
Då hade du kunnat se om ditt "lilla" släpp i slowmotion...
Om och om och om igen
Dal-Mausen
Ja det hade varit nagot att se!! Men som vanligt kändes det säkert mer än det sag ut.
Ja det hade varit nagot att se!! Men som vanligt kändes det säkert mer än det sag ut.
Hade som redan börjat sikta in mig pa däckshögarna........lärde mig dock pa licenskursen att man har inte vurpat förrän bada hjulen lämnat backen och bägge händerna lämnat styret.
Du säger det...
Då GJORDE du i kallingarna alltså.
Det var bara att slutförvara dem sen, eller?
Om jag höll på att rita brunrand när jag var nära att gnugga mitt framhjul mot ditt bak, så kan jag bara tänka mig...
-eller vill inte tänka
Dal-Mausen
åk bakom mig ett par vänder så kan jag visa dig hur man vurpar. jag börjar bli bra på det
åk bakom mig ett par vänder så kan jag visa dig hur man vurpar. jag börjar bli bra på det
Det finns fler!! PM:a en mailadress så ska du få dem!3033187Jäkligt snygg förstabild!
Japp jag klota i slutet av bakrakan.Vurpade du i förra veckan? Vurpan pa SV:n hängde jag med pa men inte att du vurpade.
Men ska du dit vecka 29 sa följer jag gärna med, pa respektabelt avstand dock.
man vart lite paff när man kände nåt mot armbågen titta dit och såg dig på yttern med tanke på att jag låg nästan max åt vänster och sen ett dammoln..Japp jag klota i slutet av bakrakan.
Och jag kör inte sv utan en Tl 1000. jag ska dit nästa vända oxå
Japp jag klota i slutet av bakrakan.
Och jag kör inte sv utan en Tl 1000. jag ska dit nästa vända oxå
Palmas här är dina 3 filer du ska dra hem
filer
Här är dina Henke_l
filerQUOTE]
Du har PM. skrev här först om filhämtning men tar det på pm istället
Om du vill fota mer på nästa körning vi har så kan du få en radio och hålla kontakt med Flaggvakten (ofta jag).
Då kan du fåreda på när siste förare åkt förbi målflagg och det är ok att ta sig över banan någonstans under en minut. Springa runt och kolla fotopositioner.
Ska bara förankra det med cheferna.
Dal-Mausen
Tackar!Palmas här är dina 3 filer du ska dra hem
Palmas här är dina 3 filer du ska dra hem
filer
Här är dina Henke_l
filerQUOTE]
Du har PM. skrev här först om filhämtning men tar det på pm istället
Om du vill fota mer på nästa körning vi har så kan du få en radio och hålla kontakt med Flaggvakten (ofta jag).
Då kan du fåreda på när siste förare åkt förbi målflagg och det är ok att ta sig över banan någonstans under en minut. Springa runt och kolla fotopositioner.
Ska bara förankra det med cheferna.
Dal-Mausen
Låter riktigt trevligt. Men jag tror det kommer bli ungefär som på den här körningen att jag kan komma 1-2 timmar kanske lite mer om det ser ut som det gör nu Om det var vecka 29 du tänkte på. Det ska nog räcka för att få någon bra bild i alla fall
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|