LaPoohNani
Ny medlem
Jag tyckte det va skitkul.. Premiär för mig idag.. Fast man känner sig juh som en liten bromskloss när dom stora grabbarna kommer å susar förbi i kurvorna...
Men jag gör gärna om det
Men jag gör gärna om det
Jag tyckte det va skitkul.. Premiär för mig idag.. Fast man känner sig juh som en liten bromskloss när dom stora grabbarna kommer å susar förbi i kurvorna...
Men jag gör gärna om det
Kul att dom flesta dök upp och gillade körningen, det ger ofta mersmak!
Jag fixar gärna till ytterligare körning om ni vill vara med igen, jag ser oxå att tjejerna är med nästa gång för visst tyckte ni d var skoj när ni fick prova på lite?
Peace out!
Jag vill inte låta tjatig men bara så det inte undgått någon att detta med att köra mc på mittsverigebanan är något som vi är ett gäng som gör en gång i veckan hela sommaren. Det skulle vara kul om ni ville komma och köra med oss i NRS. Genomförd licenskurs är ett krav. Nu har vi redan kört den för i år men det brukar går kurser på andra banor. Ni ser ju själva att ni är helt sålda på det nu när ni kört.
Jag har missat licenskursen 2 år i rad nu pga att jag varit upptagen, jag hoppas på nästa år.
Fast det känns som att man skulle vara ivägen för er som jagar sub-minut tider. Jag hoppas man är välkommen ändå
.... den som kör om brukar visa mer hänsyn vid omkörning om den som blir omkörd är nybörjare.
Det är samma här. Missade också licenskursen i år. Däremot är jag absolut på om det är så att någon får nys om någon licenskurs på annan bana någonstans i landet och tänkte dra iväg på den. Hojta till i sådana fall!
Finns intresse kan jag ombesörja hyra osv igen?
Vi lägger oss på 200kr/skalle och obegränsat antal körande (vi blir knappast 30+ iaf) och jag tror dom flesta var nöjd körmässigt sist?
Vi lägger oss på 200kr/skalle och obegränsat antal körande (vi blir knappast 30+ iaf) och jag tror dom flesta var nöjd körmässigt sist?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|