Mittsverigebanan 22/6 Kl 18-22

LaPoohNani

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2006
Hoj
Triumph Daytona 675 -09
Jag tyckte det va skitkul.. Premiär för mig idag.. Fast man känner sig juh som en liten bromskloss när dom stora grabbarna kommer å susar förbi i kurvorna...
Men jag gör gärna om det :tummenupp

Berza

Inväntar sommaren
Gick med
22 Apr 2007
Hoj
07 Kawasaki ZX10R
Jag tyckte det va skitkul.. Premiär för mig idag.. Fast man känner sig juh som en liten bromskloss när dom stora grabbarna kommer å susar förbi i kurvorna...
Men jag gör gärna om det :tummenupp

Jag tyckte inte du var någon bromskloss, fick ju köra om dig i stället för själv bli omkörd hela tiden :D

Mamma

Ny medlem
Gick med
11 Jul 2008
Hoj
cbr flera hundra
Kul att dom flesta dök upp och gillade körningen, det ger ofta mersmak! :)

Jag fixar gärna till ytterligare körning om ni vill vara med igen, jag ser oxå att tjejerna är med nästa gång för visst tyckte ni d var skoj när ni fick prova på lite? ;)

Peace out!

Det var jättekul att köra bana. Just att det blev lite lungt på sluttampen.
Jag är med nästa gång.
Tack för att vi fick prova.

F0xx

Båda hjulen i backen!
Gick med
29 Apr 2007
Hoj
2007 Yamaha R6
Jag vill inte låta tjatig men bara så det inte undgått någon att detta med att köra mc på mittsverigebanan är något som vi är ett gäng som gör en gång i veckan hela sommaren. Det skulle vara kul om ni ville komma och köra med oss i NRS. Genomförd licenskurs är ett krav. Nu har vi redan kört den för i år men det brukar går kurser på andra banor. Ni ser ju själva att ni är helt sålda på det nu när ni kört.

Jag har missat licenskursen 2 år i rad nu pga att jag varit upptagen, jag hoppas på nästa år.

Fast det känns som att man skulle vara ivägen för er som jagar sub-minut tider. Jag hoppas man är välkommen ändå :)

ThomasS

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
zx10r
Jag har missat licenskursen 2 år i rad nu pga att jag varit upptagen, jag hoppas på nästa år.

Fast det känns som att man skulle vara ivägen för er som jagar sub-minut tider. Jag hoppas man är välkommen ändå :)

Du är välkommen att träna på licensträningar oavsett tempo.

Vissa kör på 57 tider medans andra kör plus 1,20 tider och det fungerar bra ändå, ansvaret ligger på den som kör om och inte på den som blir omkörd och den som kör om brukar visa mer hänsyn vid omkörning om den som blir omkörd är nybörjare.

siNus

Medlem
Gick med
14 Sep 2008
Hoj
-08 Honda CBR1000RR
Det är samma här. Missade också licenskursen i år. Däremot är jag absolut på om det är så att någon får nys om någon licenskurs på annan bana någonstans i landet och tänkte dra iväg på den. Hojta till i sådana fall!

ZtreetFajter

Vem Faan är Peter? ;)
Gick med
22 Feb 2006
Hoj
SUKKA GSX-R 1000
Det efterfrågades lite kåpset/kraschkåpor etc iom bankörningen igår måndag 22/6

1353081130.jpg

kolla annonsen här http://www.blocket.se/vasternorrlan...ler_krasch_kapor_22249173.htm?ca=4&w=1&last=1

det finns till en uppsjö olika modeller och olika färgsättningar och kvaliten är mkt bra!

Är ngn intresserad så pm:a mig eller slå en signal, lämnar 10% till sporthoj sundsvalls åkare.

Du med "snuthojen" jag har skivor till din cykel! PM:a

ZtreetFajter

Vem Faan är Peter? ;)
Gick med
22 Feb 2006
Hoj
SUKKA GSX-R 1000
Finns intresse kan jag ombesörja hyra osv igen?

Vi lägger oss på 200kr/skalle och obegränsat antal körande (vi blir knappast 30+ iaf) och jag tror dom flesta var nöjd körmässigt sist?

F0xx

Båda hjulen i backen!
Gick med
29 Apr 2007
Hoj
2007 Yamaha R6

Vi lägger oss på 200kr/skalle och obegränsat antal körande (vi blir knappast 30+ iaf) och jag tror dom flesta var nöjd körmässigt sist?

Jag är på!

Jag drar på semester 20 augusti till början av september. Så innan eller efter det är jag på...

hudiksvall

www.hmck.se
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
Kawasaki zx-6r 2015

Låter perfa, skitkul sist.
Vi blir nog ett par till från hudik den här gången om vi får plats:banana

gear

Ny medlem
Gick med
21 Jun 2008
Hoj
no one
Jag är på direkt.... Vet flera som jag kan lura med denna gång......

Hmm glöm inte att priset vi hyrde till i juni, gällde bara juni, juli.
Men jag tror många kan lägga 250kr så får du ihop en pott om vi blir många. Så blir det lättare för dig att ta ansvaret att hyra fler gånger.

Last edited:

PeZon

PeZon
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
K5 1000
Bankörning

Jag är på om det blir på en Torsdag kväll eller Fredag :yoparty

Last edited:
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor