Tegenfeldt
Medlem
Är det någon som är från sundsvall/härnösands-området som funderar på att åka till Mittsverigebanan i sommar? Jag är iallafall sugen på att åka dit nått i sommar och prova på bankörning! Någon?
Tegenfeldt skrev:Är det någon som är från sundsvall/härnösands-området som funderar på att åka till Mittsverigebanan i sommar? Jag är iallafall sugen på att åka dit nått i sommar och prova på bankörning! Någon?
AndersJohansson skrev:Kommer från Örnsköldsvik skulle också tycka att det var kul!
Jag vet inte hur det är om man bara kan fara dit eller om man måste boka.
Känns fånigt att fara med dom stora grabbarna då man till 95% kommer att ligga ivägen.
KalleNorton skrev:Mittsverigebanan? Den har inget annat namn?
Tegenfeldt skrev:Nepp, så heter den
spectre skrev:Vart ligger den? har hört nått om nån bana vid uppsala eller nått sånt..
Nej, enda banan i uppsala är Rörken, nog den du tänker på..spectre skrev:Vart ligger den? har hört nått om nån bana vid uppsala eller nått sånt..
KalleNorton skrev:EDIT: är det bara jag som inte kommer in på msn?
KalleNorton skrev:Nej, enda banan i uppsala är Rörken, nog den du tänker på..
EDIT: är det bara jag som inte kommer in på msn?
Tegenfeldt skrev:Är det någon som är från sundsvall/härnösands-området som funderar på att åka till Mittsverigebanan i sommar? Jag är iallafall sugen på att åka dit nått i sommar och prova på bankörning! Någon?
Koskela skrev:Vore lite skojjs!
Självklart ska man köra bana i sommar, gärna flera olika banor... Nån som vet hur långt banan i fråga ligger från jönköping?Tegenfeldt skrev:Visst skulle det
Hur långt har du till Härnösand då?
NSR_Martin skrev:Självklart ska man köra bana i sommar, gärna flera olika banor... Nån som vet hur långt banan i fråga ligger från jönköping?
EDIT: typ 70 mil för en bankörning kanske är lite i längsta laget
Annars åker man helt enkelt till sviestadTegenfeldt skrev:Enligt eniro och vägstäckan som den visade blev det ca 723 km
Men se det som en liten semestertripp
NSR_Martin skrev:Annars åker man helt enkelt till sviestad
Linköping.Tegenfeldt skrev:Vart är det någonstans?
NSR_Martin skrev:Linköping.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |