MIVV till Tricker

El Presidente

2 Stripes Mc
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
XR400 + Grom + Tricker + CB1000RA
Det rycker i min "meck-tarm" och tänkte förädla en av mina cyklar med lite roligare ljud.
Det är min Tricker som ska få en behövlig uppdatering i form av lite välljud.
Har snöat in på en MIVV ljuddämpare men är inte människa till att kunna hitta ett till salu...
Lyckats hitta ett par aktörer i Spanien samt Italien som har denna burk (heter Y.026.LC2) men de vägrar konsekvent att svara på mina mail så jag kommer inte vidare där!

Därför vänder jag mig till era, kära forum-bröder för att se om er google-fu är starkare än min.
(ska tillägga att jag även kan tänka mig en beg ljuddämpare om nu ngn - mot all förmodan - råkar sitta på ett och vill avyttra)
:Bugar

PeterDeleter

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Jun 2015
Hoj
Suzuki GSX-S1000F
Det rycker i min "meck-tarm" och tänkte förädla en av mina cyklar med lite roligare ljud.
Det är min Tricker som ska få en behövlig uppdatering i form av lite välljud.
Har snöat in på en MIVV ljuddämpare men är inte människa till att kunna hitta ett till salu...
Lyckats hitta ett par aktörer i Spanien samt Italien som har denna burk (heter Y.026.LC2) men de vägrar konsekvent att svara på mina mail så jag kommer inte vidare där!

Därför vänder jag mig till era, kära forum-bröder för att se om er google-fu är starkare än min.
(ska tillägga att jag även kan tänka mig en beg ljuddämpare om nu ngn - mot all förmodan - råkar sitta på ett och vill avyttra)
:Bugar
Ser att många länder och massa ställen har det när jag av nyfikenhet Googlade "Y.026.LC2"...

El Presidente

2 Stripes Mc
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ser att många länder och massa ställen har det när jag av nyfikenhet Googlade "Y.026.LC2"...
Blir väldigt tacksam om du ville länka dessa då jag spenderat många timmar på ändlöst googlande som inte mynnat ut i något...
Så här långt är facit 2 italienska firmor (Brixiamoto samt Motup) och dito två spanska (Motozone och Expomoto) som ser ut att ha dem i lager men som konsekvent vägrar svara.
(har tom google översatt text i mina påminnelse-mail)
:pangihuve

PeterDeleter

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Jun 2015
Hoj
Suzuki GSX-S1000F
Blir väldigt tacksam om du ville länka dessa då jag spenderat många timmar på ändlöst googlande som inte mynnat ut i något...
Så här långt är facit 2 italienska firmor (Brixiamoto samt Motup) och dito två spanska (Motozone och Expomoto) som ser ut att ha dem i lager men som konsekvent vägrar svara.
(har tom google översatt text i mina påminnelse-mail)
:pangihuve
Skumt. Jag ser flera länder utan att för den sakens skull gått in och lusläst... https://www.google.com/search?q=Y.0...-gs-rev1&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8#ip=1

PeterDeleter

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Jun 2015
Hoj
Suzuki GSX-S1000F
Har gått igenom det sökresultatet fram o baklänges känns det som...
Tack för du försökte - uppskattas!
:tummenupp
Tack. Tja, vet ju inte hur du sökt/letat så var bara ett skott då det ju finns folk som inte vet vad eBay är så man ska aldrig ta något för givet. Är lite i samma sits som dig faktiskt. Köpte ett svart IXIL till min GSX1250 förra året (bild). Letar nu likadant till en GSX-S1000. Verkar helt omöjligt hitta ett svart. Man kan ju bli tokig så förstår att du är frustrerad...

41wuNJkglJL._AC_.jpg

Last edited:

El Presidente

2 Stripes Mc
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Uppdatering:

Har lyckats få svar från butikerna som enligt sina hemsidor har Mivv till min cykel.
Visade sig att samtliga sidor hade saldofel/inte uppdateras så nu är jag tillbaka på ruta 1 igen...
:gråta

Ingen som sitter på ett beg blås och vill sälja...?

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA