MMOG Spel som sparkar stjärt, 3x Speed

Xyron

Jag var snabbare förr
Gick med
12 Jul 2005
Hoj
GsxrT 1000 -03
2914620 Haha, som krigsgeneral i M-G så kan jag glädja dig med att du kan plundra på bäst du vill. Vi kommer knappast starta nått nytt krig så länge vi fightas med n00bs. Dock kan du ju dra ner på det en liten liten gnutta så han slipper lipa ;).
Hur går det i kriget, inga rapporter?

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Hur går det i kriget, inga rapporter?

Kan inte säga för mycket men Diogenes har iaf förlorat i stort sett alla sina trupper. Igår kväll fick han dock feta förstärkningar vilket gjorde att attackerna från vår sida avtog.

Hittills har 6 medelemmar hoppat av n00bs sen det att kriget började, det är ju alltid nåt. Kan försöka komma med rapport i morrn kväll så får vi se hur det hela har utvecklat sig :).

Xyron

Jag var snabbare förr
Gick med
12 Jul 2005
Hoj
GsxrT 1000 -03
2914653 Kan inte säga för mycket men Diogenes har iaf förlorat i stort sett alla sina trupper. Igår kväll fick han dock feta förstärkningar vilket gjorde att attackerna från vår sida avtog.

Hittills har 6 medelemmar hoppat av n00bs sen det att kriget började, det är ju alltid nåt. Kan försöka komma med rapport i morrn kväll så får vi se hur det hela har utvecklat sig :).
Jag vill veta nuuuu.. kommer vara på jobbet till 06.00 imorrnbitti. Kommer lira travian hela natten så jag vill veta vad som händer..

MikkE

Guest
Jag vill veta nuuuu.. kommer vara på jobbet till 06.00 imorrnbitti. Kommer lira travian hela natten så jag vill veta vad som händer..

Satan vad du har dragit iväg! Nu 2 byar och en befolkning på 579!! Starkt jobbat! Nu kommer jag iaf vara ledig till tisdag och har sedan kvällsskiftet resten av veckan. Muahaha! Plundra/attakera på natten är klart bäst då alla råvaror gror på och folk ligger hemma och sover MUAHAHA!!

Jag har också 3 (TRE!) P.E.-mongos som bor PRECIS brevid mig, jag vill anfalla dem en vacker dag med storplundring. Dock kanske det inte är så bra då alla kan komma på mig sen? Har ju redan vart i fight med den alliansen :rolleyes: :D

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne

Gott om attacker från N00bs mot våran ledare under natten men han stod emot tack vare fina förstärkningar :).

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Jag blev nyss anfallen av nån svettig djävel. Tur att jag skickat iväg "alla" mina gubbs...

Anfallare svettleffe från byn 60ºN-16ºE
[Klubbman] [Yxman] [Paladin] [Hjälte]
Trupper 371 203 23 1
Förluster 3 2 0 0
Byte 0 1522 3654 591

Försvarare Korvgubbe från byn SH_Chorizodalen
[Klubbman] [Spjutman] [Paladin]
Trupper 3 9 6
Förluster 3 9 6

Nog för att jag försökt bygga lite trupp men jag hade nog inte grejjat att stå emot 600 man. :död :crash

MikkE

Guest
Ändå surt som fan att förlora alla råvaror.
Hur många av din armé var borta medans anfallet kom?

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Ändå surt som fan att förlora alla råvaror.
Hur många av din armé var borta medans anfallet kom?

Jag förlorade inte alla råvaror. Det mesta hade jag redan investerat i pågående byggen/uppgraderingar och en del låg i grottor.

Det var väl något hundratal gubbar av olika sort som klarade sig genom "hembesök" i några andra byar i omgivningen... :)

MikkE

Guest
Jag förlorade inte alla råvaror. Det mesta hade jag redan investerat i pågående byggen/uppgraderingar och en del låg i grottor.

Det var väl något hundratal gubbar av olika sort som klarade sig genom "hembesök" i några andra byar i omgivningen... :)

Hua! =)

Jag gjorde nyss en liten plundring på min granne *fniZZ*

Anfallare BrockLanders från byn SH_BrockLanders
[Falanx] [Svärdskämpe]
Trupper 14 26
Förluster 0 0
Byte 419 418 419 334

MikkE

Guest
Jag har tre grannar som jag säkerligen har plundrat en sissådär 150ggr totalt sett.... :)

haha, Fy fan för dem =) Hade det vart jag hade jag fan slutat lira :näsblod

Äh, jag satte mina trupper på plundring igen, behöver uppa mina fält lite mer känner jag. Tar det sakta men säkert. Just nu:
Trä: 498 per timme
Lera: 498 per timme
Järn: 396 per timme
Vete: 293 per timme

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
haha, Fy fan för dem =) Hade det vart jag hade jag fan slutat lira :näsblod

Äh, jag satte mina trupper på plundring igen, behöver uppa mina fält lite mer känner jag. Tar det sakta men säkert. Just nu:
Trä: 498 per timme
Lera: 498 per timme
Järn: 396 per timme
Vete: 293 per timme

Jag höll på ge upp då jag blev farmad i början. Men så byggde jag grottor till max och därefter några klubbmän och med dem plundrade jag och för bytet skapade jag fler klubbmän som plundrade och för bytet....

Ja du förstår..
nu har jag:
Trä: 660 per timme
Lera: 600 per timme
Järn: 498 per timme
Vete: 476 per timme (hade varit betydligt mer med mindre trupp!)

MikkE

Guest
Jag höll på ge upp då jag blev farmad i början. Men så byggde jag grottor till max och därefter några klubbmän och med dem plundrade jag och för bytet skapade jag fler klubbmän som plundrade och för bytet....

Ja du förstår..
nu har jag:
Trä: 660 per timme
Lera: 600 per timme
Järn: 498 per timme
Vete: 476 per timme (hade varit betydligt mer med mindre trupp!)

Jag håller på att plundra sönder min ena granne nu. Samma summa fick jag igen. Scoutade även en annan lirare. Hade bara 21 legionärer som försvar och över 3k av varje råvara =)

Zadde

Medlem
Gick med
28 Jul 2004
Hoj
CB1000R -14
Plundrar mina grannar med 120 klubbmän och 194 paladins nonstop.
Produktion:
Trä: 2554 per timme
Lera: 2156 per timme
Järn: 1163 per timme
Vete: 1042 per timme

Barba

Med lem
Gick med
12 May 2004
Hoj
Noll
Börjar bli dags att fixa fram lite mer trupp än mina 50 legionärer känner jag. Ser ju ut som man behöver 500 soldater för att kunna göra nåt över huvud taget :gnissla

Har iaf fått upp prod en bit
Trä: 930 per timme
Lera: 930 per timme
Järn: 840 per timme
Vete: 732 per timme

Precis fixat mig en hjälte så nu ska han, Sverker, ut och bli lite erfaren :yoparty

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept