MMOG-spel som sparkar stjärt!

MikkE

Guest
iir [(-149|-17)] från byn Åmål anfaller SH_Sporthoj ProspeCt:

BYTE:
[Trä] 0
[Lera] 1
[Järn] 0
[Vete] 14

Hohoh. jag har INGA soldater, bara en mur =)

Någon som vill attakera han? Jag slänger i så fall ett gulligt PM till han *fniZZ*

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
iir [(-149|-17)] från byn Åmål anfaller SH_Sporthoj ProspeCt:

BYTE:
[Trä] 0
[Lera] 1
[Järn] 0
[Vete] 14

Hohoh. jag har INGA soldater, bara en mur =)

Någon som vill attakera han? Jag slänger i så fall ett gulligt PM till han *fniZZ*

Jag är i andra änden så det skulle ta mig en vecka dit typ :huvet.

Barba

Med lem
Gick med
12 May 2004
Hoj
Noll
Überlurkern kommer fram och informerar om att SH_Krillan är skapad på -2, -175 av SH_Barba. Ge mig en stund så är jag snart redo att hjälpa till med kampen för sporthojens världsherravälde.

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Xoo`s by (-63|-151)

Han bidrar just nu till mitt försvar med 2 klubbmän då han klickade fel när han skulle hämnas!

Ok, det är hyffsat nära mig iaf så vi får väl se vad som händer. Kul att han klubbar ihjäl sig själv iaf. Gör en Mark som det heter :D.

EDIT: När jag säger nära så är han 30 + 10 rutor bort så det tar la typ ett dygn eller två dit :näsblod.

Last edited:

MikkE

Guest
Till alla i SH 2 - ProspeCts

Från och med nu ska INTE jag ha någon skatt från er!
Jag har gett ansvaret till ac1 som nu blir ledare om han nu accepterar det. Men jag tror att han ska fixa det, har inte fått tag på han än. Skicka en timmes produktion till han från och med imorgon. Glöm inte att på söndag skall det skickas till Bootstrap69 istället.

Dziobek

Staten Litar På Mig
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
korvmojsrääser
God kväll!

Nu är min ambassad på Lvl 6 och det finns därmed plats för nya medlemmar. Vi kommer även att omgruppera litegrann så att SH1 kommer att vara den alliansen med dom starkaste medlemmerna (störst byar).

Följande har blivit inbjudna

Moe
Wardain
ac1
Dziobek
BrockLanders
GoffGoff

Jag lämnar över resten av arbetet till BrockLanders och GoffGoff. Dom får hitta nya chefer i dom befintliga allianserna. För att ingen ska behöva stå utan allians har jag inte tagit bort nån från SH1. Har inte riktigt funderat på hur vi ska lösa detta om inte alla är online samtidigt och nu är hjärnan trött så jag försöker inte ens lista ut nån skottsäkert sätt.

tack o god natt

Jag har inte fått en invite? måste jag gå ur alliansen först eller ?

jocke.w

full gas spar tid
Gick med
20 Oct 2005
Hoj
Nån blå sak....

Jag har gett ansvaret till ac1 som nu blir ledare om han nu accepterar det. Men jag tror att han ska fixa det, har inte fått tag på han än. Skicka en timmes produktion till han från och med imorgon. Glöm inte att på söndag skall det skickas till Bootstrap69 istället.

Försent... Har redan skickat

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Jag kommer lämna SH 3 och joina SH så snart SH3 är full. Eftersom jag har en ambassad med lvl6 så rymmer alliansen 18 spelare.
Är den full när jag byter allians får alla vara kvar trots att den som tar över har en ambassad med lägre level. Däremot kommer inga nya medlemmar kunna tas in.

Så om jag lämnar alliansen med platser kvar är som att ha kastat ambassad-uppgraderingarna i sjön.

Eftersom först tll kvarn gäller så finns det en teoretisk möjlighet att joina. Jag har invites ute men folk är sega med att svara så den som skyndar sig kan tigga till sig en invite och på så sätt få en plats före de andra...

Det finns fyra lediga platser och jag har tre invites ute. SKYNDA så kanske DU får plats.

jocke.w

full gas spar tid
Gick med
20 Oct 2005
Hoj
Nån blå sak....

Har ac1 accepterat ? vem ska jag betala till ?

Badger

Nemo saltat sobrius
Gick med
24 Jan 2005
Hoj
Black editions
SH_Badger (132/113)

Joina gärna allians så fort fixat någon ambassad, reggad bara par dagar

/Badger

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...