Loco skrev:Finns det någon/några som vill dela en hytte eller någon har en plats över? Obs. Snarkar ej .
Ricco The Nörd! skrev:Undrar hur det blir med hytter å campingar. Nån skulle maila när ni fåt info. Ville bara kolla så de inte fallit i glömska Vill ju gärna slippa tälta hela helgen:-()
cha0s skrev:Nån som vet hur långt det är mellan Mo I Rana och banan?
3-4 mil eller är det mer?
Ja lite bilder på snygga nedlägg är bra för egot!Nursey skrev:2028485Jag kanske glider dit o plåtar lite medan folk åker. Skall försöka plåta RR i sommar o behöver öva lite (eller mycket). Och Mo I Rana banan verkar helt underbar. Så om det är okej kanske jag kan greja lite bilder
MrRoadSnail skrev:2217651.. då var man anmäld!
Nån som åker från X-län och har plats i släp/buss?
GasLars skrev:2245719Nu är det bara 27 dagar kvar!!!
Vi var på Gotland Ring och körde sista helgen i maj med Action pics och den banan var grymt rolig!!
Där träffade vi folk som sa att banan i Mo i RANA är bättre ska vi verkligen tro på dem??
//Lars
Riktigt längtar efter att få kräkas pga för mycket körning...Nitrous skrev:Det blir så mycket åkning att man kommer spy nästan , från kl 09.00 - 20.00 i tre grupper. Man skulle kunna åka ända till 23.00 egentligen men ambulansen ville inte jobba så länge
Cafeterian vid banan kommer att servera frukost, lunch och middag.
Lunch tar vi för givet att nästan alla kommer vilja ha, middag nästan likaså eftersom det serveras från ca kl 17.00 och fram till 20.00.
Frukost bör alla som bor vid banan vara intresserade av, om andra deltagare som inte bor vid banan är intresserade av frukost får ni hemskt gärna meddela oss via mail eller här i tråden så kan cafeterian dimensionera för rätt antal personer.
/Nitrous
RJ skrev:2250237Riktigt längtar efter att få kräkas pga för mycket körning...
Ungefär vad kommer frukost, lunch och middag att kosta? Kan vara bra att veta hur djupt jag skall gräva i madrassen. Är det norska pengar som gäller eller duger våra kronor? Någon som vet var närmaste mack ligger? Kommer det att finnas regndäck att köpa på plats och tror ni Tone på TV4 vill vara min depåflicka endast iförd lusekofta?
Du vet regndäck är som regnställ har man packat med det när man åker på bankörning skiner solen som aldrig förr...Nitrous skrev:Regndäck kommer mest troligt inte att kunna köpas på plats, vad ska du med det till? Vi ska ha Norsk fjäll-sol!!!
/Nitrous
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |