Mo I Rana 15-16 juli 2006 - Anmälan här

Loco

Gick med
15 Feb 2004
Hoj
Nada
Finns det någon/några som vill dela en hytte eller någon har en plats över? Obs. Snarkar ej :D .

Ricco43

#14 R600
Gick med
30 May 2005
Hoj
GSXR600 -11, CBR600 -99
Undrar hur det blir med hytter å campingar. Nån skulle maila när ni fåt info. Ville bara kolla så de inte fallit i glömska:) Vill ju gärna slippa tälta hela helgen:-()

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Panigale
Ricco The Nörd! skrev:
Undrar hur det blir med hytter å campingar. Nån skulle maila när ni fåt info. Ville bara kolla så de inte fallit i glömska:) Vill ju gärna slippa tälta hela helgen:-()

Vi har mailat ut det, har du inte fått mailet så har det fastnat i något skräppost filter.
Skickar det igen bara till dig. kollar mail om en stund.

/Nitrous

cha0s

Total galning?
Gick med
22 Oct 2003
Hoj
R6 med lila kåpor
Nån som vet hur långt det är mellan Mo I Rana och banan?
3-4 mil eller är det mer?

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Jag kanske glider dit o plåtar lite medan folk åker. Skall försöka plåta RR i sommar o behöver öva lite (eller mycket). Och Mo I Rana banan verkar helt underbar. Så om det är okej kanske jag kan greja lite bilder :)

sp2

Nytt nik. #46
Gick med
16 Jun 2005
Hoj
Jaag har bytt nikname! Heter numer #46
Nursey skrev:
2028485 Jag kanske glider dit o plåtar lite medan folk åker. Skall försöka plåta RR i sommar o behöver öva lite (eller mycket). Och Mo I Rana banan verkar helt underbar. Så om det är okej kanske jag kan greja lite bilder :)
Ja lite bilder på snygga nedlägg är bra för egot! :yoparty

mafo

Snygg, prydlig och pretto!
Gick med
14 Jul 2005
Hoj
Letar..
Sådärja ..

.. då var man anmäld!

Nån som åker från X-län och har plats i släp/buss?

GasLars

www.hmck.se
Gick med
17 Dec 2005
Hoj
R1 -13. wr250f -15
Mo I Rana

Nu är det bara 27 dagar kvar!!!

Vi var på Gotland Ring och körde sista helgen i maj med Action pics och den banan var grymt rolig!! :banana

Där träffade vi folk som sa att banan i Mo i RANA är bättre ska vi verkligen tro på dem??

//Lars

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Panigale
GasLars skrev:
2245719 Nu är det bara 27 dagar kvar!!!

Vi var på Gotland Ring och körde sista helgen i maj med Action pics och den banan var grymt rolig!! :banana

Där träffade vi folk som sa att banan i Mo i RANA är bättre ska vi verkligen tro på dem??

//Lars

Nedräkningen har verkligen börjat, har tankat upp racebussen och nästan börjat packa. Längtar något otroligt efter denna upplevelse.
Banan är helt vansinnigt underbar, endast dåligt väder kan förstöra.

Det blir så mycket åkning att man kommer spy nästan , från kl 09.00 - 20.00 i tre grupper. Man skulle kunna åka ända till 23.00 egentligen men ambulansen ville inte jobba så länge :(

Cafeterian vid banan kommer att servera frukost, lunch och middag.
Lunch tar vi för givet att nästan alla kommer vilja ha, middag nästan likaså eftersom det serveras från ca kl 17.00 och fram till 20.00.
Frukost bör alla som bor vid banan vara intresserade av, om andra deltagare som inte bor vid banan är intresserade av frukost får ni hemskt gärna meddela oss via mail eller här i tråden så kan cafeterian dimensionera för rätt antal personer.

Har du missat att anmäla dig?
Det finns platser kvar i gruppen Trygghansa / IF.
Har du något av ovan nämnda bolag så finns det fortfarande chansen att hänga med på en upplevelse du inte lär glömma.

/Nitrous

RJ

God & glad kexchoklad!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
2 st Kawasaki KX450F 12:a och 09:a
Nitrous skrev:
Det blir så mycket åkning att man kommer spy nästan , från kl 09.00 - 20.00 i tre grupper. Man skulle kunna åka ända till 23.00 egentligen men ambulansen ville inte jobba så länge :(

Cafeterian vid banan kommer att servera frukost, lunch och middag.
Lunch tar vi för givet att nästan alla kommer vilja ha, middag nästan likaså eftersom det serveras från ca kl 17.00 och fram till 20.00.
Frukost bör alla som bor vid banan vara intresserade av, om andra deltagare som inte bor vid banan är intresserade av frukost får ni hemskt gärna meddela oss via mail eller här i tråden så kan cafeterian dimensionera för rätt antal personer.
/Nitrous
Riktigt längtar efter att få kräkas pga för mycket körning...
Ungefär vad kommer frukost, lunch och middag att kosta? Kan vara bra att veta hur djupt jag skall gräva i madrassen. Är det norska pengar som gäller eller duger våra kronor? Någon som vet var närmaste mack ligger? Kommer det att finnas regndäck att köpa på plats och tror ni Tone på TV4 vill vara min depåflicka endast iförd lusekofta?
:)

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Panigale
RJ skrev:
2250237 Riktigt längtar efter att få kräkas pga för mycket körning...
Ungefär vad kommer frukost, lunch och middag att kosta? Kan vara bra att veta hur djupt jag skall gräva i madrassen. Är det norska pengar som gäller eller duger våra kronor? Någon som vet var närmaste mack ligger? Kommer det att finnas regndäck att köpa på plats och tror ni Tone på TV4 vill vara min depåflicka endast iförd lusekofta?
:)

Tyvärr RJ, Tone har redan avböjt ditt generösa erbjudande. Trots att vi lockade med Norsk folkdans kring en däcktrave :hihi

Regndäck kommer mest troligt inte att kunna köpas på plats, vad ska du med det till? Vi ska ha Norsk fjäll-sol!!!

Ska försöka få fram ca kostnader på mat innan helgen!
Det är norska kronor som gäller, enligt uppgift skall det finnas en kortterminal i cafeterian för betalning med kort. Men, vi rekommenderar att växla till sig lite Norska kronor för att förenkla betalning av småsummor och slippa ev. problem om något är trasigt och inte möjliggör betalning med kort.

/Nitrous

RJ

God & glad kexchoklad!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
2 st Kawasaki KX450F 12:a och 09:a
Nitrous skrev:
Regndäck kommer mest troligt inte att kunna köpas på plats, vad ska du med det till? Vi ska ha Norsk fjäll-sol!!!
/Nitrous
Du vet regndäck är som regnställ har man packat med det när man åker på bankörning skiner solen som aldrig förr...

Adrenalin

HMCK Member
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000 -08
Nu är det inte långt kvar.....
Har dom några bullerkrav som man måste rätta sig efter där eller e de bara o stå på??? :yoparty

//Martin

ace748

Legal alien
Gick med
8 Jul 2004
Hoj
R1 -99
Inget gräns sist jag var där, kan montera av ljuddämparen om du vill ;)

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning