GasLars skrev:2312268Tack för en trevlig helg!
Vi fick ett körpass som var torrt och det var helt UNDERBART
Vi kommer gärna nästa år igen .
//Lars
Skick den med tåg till Umeå å du själv tar en liggvagn, låter någon annan köra bilen den suraste sträcken sen plockar du på allt i Umeå så är det inte så långt kvarSwedie skrev:2312542Banan ser ju förskräckigt rolig ut! Får se om man kan transportera hojen dit nästa år o flyga upp...
TwinSucker skrev:2313517Skick den med tåg till Umeå å du själv tar en liggvagn, låter någon annan köra bilen den suraste sträcken sen plockar du på allt i Umeå så är det inte så långt kvar
Eskilsson skrev:Vill även på min tjejs vägar tacka för att ni tog tag i lugna gruppen på ett bra sätt när det spårade ur
MrRoadSnail skrev:2313648Ja, ett jäkla otyg det där med fula omkörningar ..
Nitrous skrev:2313626Njaaeee, stämmer inte helt va Umeå är halvvägs till Mo I Rana. Efter Umeå är fövisso den dubbelfiliga motorvägen ett minne blott men det är väg och åter väg genom skog och åter skog i drygt 50 mil.
Bästa och närmaste sättet är nog att skicka något till Tärnaby eller Hemavan.
/Nitrous
Liwa1 skrev:2314170få bukt med dessa omkörningar som inte är tillåtna i kurvor. Går det här hem kommer vi testa det på Kinnekulle till en viss del och framför allt på Mantorp i medel/lugna-gruppen.
MrRoadSnail skrev:2314460Men ni tillåter väl omkörning överallt i medelgruppen på Kinnekulle den 28:e?!? Om inte, finns det möjlighet att byta?
MrRoadSnail skrev:2314460Men ni tillåter väl omkörning överallt i medelgruppen på Kinnekulle den 28:e?!? Om inte, finns det möjlighet att byta?
Nitrous skrev:2314537Det är endast Lugna gruppen som alltid har regler.
Bra, då är jag lugn.Nitrous skrev:2314537Yes, Medel gruppen på Kinnekulle tillåter omkörning var som helst.
Nitrous skrev:2314537
Alla har rätt att vara nybörjare någon gång.
Liwa1 skrev:2314542
EDIT
Jaha ja....
Min man och jag lyckades typ svara samtidigt. Sitter ju på varsin våning i huset hemma och har inte koll på vad den andra gör. Sicka vi är
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|