Mobilhållare till styre

Richard

21st century digital boy
Gick med
25 Mar 2003
Hoj
Gixxer
Det finns ram mounts som går att sätta på de två främre skruvarna till tanken (om du har några sådana)

Försöker hitta vilken du menar men lyckas inte, vet du vad den heter? Tycker den där man sätter i styrhuvudet funkar ganska dåligt, för mig snurrar dom runt sin "axel" (provat 2 st).

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Försöker hitta vilken du menar men lyckas inte, vet du vad den heter? Tycker den där man sätter i styrhuvudet funkar ganska dåligt, för mig snurrar dom runt sin "axel" (provat 2 st).

Migsel heter en tillverkare har jag för mig. Det är svårt att hitta dem, eftersom att när man söker på ram tank mount så hittar man drivor av sådana som ska monteras runt tanklocket. :gnissla
Men hittade några stycken när jag letade efter fästen till min SX, men jag kör med en telferizer som sitter i styrhuvudskruven, den roterar inte för mig iaf, men det hänger nog på hur man monterar saker på sedan.

Annars kan man tydligen ta ett fäste för styre och kasta U-bygeln i skogen, och sätta det på tankskruvarna. Kan behöva borra upp hålen om det inte funkar...

Kazagger

&%¤")(/&%*^X?
Gick med
11 Jan 2012
Hoj
8115 fordonskubik inalles ;-)
http://www.lifeproof.ie/en-ie/lifeactiv-accessories

Sitter fruktansvärt bra. Klarat en veckas hård grus/terrängåka i Marocko och en endurohelg på Gotland iallafall. Smartast att sätta mobildelen på ett vattentätt skal. Har en på iPad:en också för båtnavigeringen.
Har samma hållare i bilen, på cykeln, i båten, på "sportarmbandet"...
Mycket smidigare än RAM-mount.
My 2c.

Nyheter
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...