Mobiltelefon. Vad ska jag välja?

Zpyke

Ny medlem
Gick med
21 Aug 2003
Hoj
Yamaha R1 -02
telefon

Skalman skrev:
Något som det talas väldigt tyst om är det faktum att Nokia har kass kvalité på sina produkter.
Det ska va samsung nu.. E 700 den e bra, tro mig, har åkt i golvet o ja den duger o fungerar.. bra kamera o allt... toppen tele..

Therudeboy

Guest
Tom skrev:
Det där är inte helt sant. Jag har testat 3G-täckning på några banor, än så länge är det Anderstorp , Knutstorp och Sviestad. På samtliga dessa ställen går det att få 3G-täckning, dvs snabb datauppkoppling. I övrigt så fungerar det relativt bra, där 3G inte täcker så går ju vodafones nät in. Nu är inte heller det heltäckande, men det fungerar för det mesta.

Håller med, det funkar på dem flesta ställerna tycker jag. Sjysst att man ringer gratis till alla ens vänner osv :)

semlan

slemlan
Gick med
28 Feb 2004
Hoj
semla
Therudeboy skrev:
Håller med, det funkar på dem flesta ställerna tycker jag. Sjysst att man ringer gratis till alla ens vänner osv :)

Ringer man fortfarande gratis till vännerna om man befinner sig på en plats som inte har 3G-täckning?

Kan man ringa vännerna gratis obegränsad tid?

Therudeboy

Guest
semlan skrev:
Ringer man fortfarande gratis till vännerna om man befinner sig på en plats som inte har 3G-täckning?

Det första skulle jag gissa nej på.

Det andra är svaret ja, men där finns säkert en spärr vid onormalt användande.

SpeedAbuser

#69 125STD (-03)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen
Nu har ni fått mig helt snurrig i bollen! :3freak

Så många olika telefonmodeller som nämnt i tråden hade jag knappt en aning om att det fanns ens. Jag har kollat upp lite priser och de flesta nämnda modeller verkar vara helt off limit.

4000kr är taket!
Alltså - vilken är bästa kameramobilen (med betoning på kamera) för de pengarna?

...om det nu finns någon för det priset vill säga. :rolleyes:

Therudeboy

Guest
Sagem lär väl ha bäst kamera för dom pengarna om dom ska köpa ny till dig. Men om det är kamera du är ute efter så bara glöm mobilen, be dom lägga 3k på kamera och en tusing på telefon :) Är förövrigt inne på min 6-7 kamera mobil och jag använder den aldrig.

Tom

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Sprint ST
semlan skrev:

Svaret är ja. Du behöver inte hålla reda på om det är 3G-täckning eller ej.
Det är således samma pris oavsett vilket nät du ringer med.

SpeedAbuser

#69 125STD (-03)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen
Nu har jag suttit och funderat och läst lite vad folk tycker och så, och det verkar som att SonyEricsson K700 verkar vara bästa mobilen under 4000:- just nu. Framförallt kameramässigt verkar den vara vass.

Lutar åt en sådan. Verkar det bra...?

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
SpeedAbuser skrev:
Nu har jag suttit och funderat och läst lite vad folk tycker och så, och det verkar som att SonyEricsson K700 verkar vara bästa mobilen under 4000:- just nu. Framförallt kameramässigt verkar den vara vass.

Lutar åt en sådan. Verkar det bra...?
Jag tycker det låter bra!

Hoppas bara att dom får loss dom bättre än vad det har gått med T630, det har vart sjuk lång väntetid på dom...

KRONBLOM

Ny medlem
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
PUCH
Köp en sonyericsson T630 mycket funktioner och lättanvänd,mycket bra telefon.Jag är helnöjd med min och min arbetskollega köpte en z600 som har samma funktioner,det är bara designen som skiljer dom åt.

Lycka till med ditt val......

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...