Modda Hojen i Vinter?

Solid snake

Guest
Anton_Ljunghusen skrev:
Måste ligga lågt med utgifterna.. beställde en resa till spanien häromdan, måste sava.


Sista spammet för mig i denna tråden.

Ska du iväg med fjällan? :)
 

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Ort
Örebro
Hoj
zx7r
Solid snake skrev:
Varför ska du borra luftburken? Det är ju bättre att sätta öppet filter istället så slipper du förstöra luftburken.
Helt klart. :tummenupp Hål i luftburken mäter sig inte med öppet filter.

Anton_Ljunghusen skrev:
Jag ska göra min första lack i veckan, skicka den till mig.. om du vågar :D
Ska pulverlackas.. :D
 

Solid snake

Guest
Anton_Ljunghusen skrev:
Japp

Vad är det som ska svetsas på din knarr?


Aah gött ju! Köp nån flarra sprit till mig där nere. :D

Du vet den där vid fotpinnen, det silvriga skitet som där e smalt hål i, fan svårt o förklara, men du fattar nog vilket jag menar, iaf det e sprucket o låter klirr klirr på ungefär 3000 till 6000 rpm, jävligt störande e det iaf.
 

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Ort
Örebro
Hoj
zx7r
Solid snake skrev:
Aah gött ju! Köp nån flarra sprit till mig där nere. :D

Du vet den där vid fotpinnen, det silvriga skitet som där e smalt hål i, fan svårt o förklara, men du fattar nog vilket jag menar, iaf det e sprucket o låter klirr klirr på ungefär 3000 till 6000 rpm, jävligt störande e det iaf.
sånna ljud är grymt irriterande och man vet inte vart dom kommer ifrån alltid heller. :huvet Hade ett sånt ljud i somras så efter många många mil upptäckte jag att det var kåpglaset som var löst.. :D
 

Solid snake

Guest
philsson skrev:
sånna ljud är grymt irriterande och man vet inte vart dom kommer ifrån alltid heller. :huvet Hade ett sånt ljud i somras så efter många många mil upptäckte jag att det var kåpglaset som var löst.. :D

Jo, jag vet! :huvet

Men jag upptäckte var det kom från direkt, det låter ju inte nådigt om man säger så, lägger foten mot det lite när man ligger på 50 vägar o på 30 vägar, det hörs ju annars o det e fan pinsamt när folk glor på en hoj som låter klirr klirr. :gnissla :brinnerup
 

0nicke0

Ny medlem
Gick med
19 Oct 2003
Ort
Huddinge
Hoj
Husqvarna wr 125
Nu har jag satt på fälgstripes.. nu är det bara alunät kvar..och konvertering till Etanol om planerna går som tänkt.. :tummenupp
 

Bifogat

  • fälgstripes.JPG
    fälgstripes.JPG
    46.3 KB · Visningar: 266

Solid snake

Guest
0nicke0 skrev:
Nu har jag satt på fälgstripes.. nu är det bara alunät kvar..och konvertering till Etanol om planerna går som tänkt.. :tummenupp

Usxh dom var lite tjocka för min smak, padde köpte nått sånt för 20 spänn eller va det var nånstans, det blev snyggt som fan.
 

Solid snake

Guest
0nicke0 skrev:
Jag tycker oxå dom är lite tjockisar dom borde banta. Vet du vart han köpte dom?


Jag ska fråga honom, om han inte hinner svara själv först, om jag får tag i han vill säga. :hihi

Men jag TROR att han köpte dom på biltema eller på nått annat billigt ställe. :D

Det kostade inte många tior o dom var vita så det lirar nog bättre på din svarta hoj (tycker jag, man ska ha vitt på svart o svart på vitt, inga andra färger.)
 

Padde

Bacon och ägglikör
Gick med
12 Sep 2003
Ort
-
Hoj
-
0nicke0 skrev:

Ja jag köpte mina stripes på Motor&Bilelektra i Kävlinge, Nån adress dit har jag inte men dom är iaf på en 3-4mm. Du kan nog få tillskurna av företag som sysslar med sånt här för 30-40kr. Min rulle den jag köpte var där 10 meter för 16 kr har jag för mig :). Glöm inte att rengöra noggrant innan du fäster det så håller det kanon sen.

:tummenupp
 

0nicke0

Ny medlem
Gick med
19 Oct 2003
Ort
Huddinge
Hoj
Husqvarna wr 125
Padde skrev:
Ja jag köpte mina stripes på Motor&Bilelektra i Kävlinge, Nån adress dit har jag inte men dom är iaf på en 3-4mm. Du kan nog få tillskurna av företag som sysslar med sånt här för 30-40kr. Min rulle den jag köpte var där 10 meter för 16 kr har jag för mig :). Glöm inte att rengöra noggrant innan du fäster det så håller det kanon sen.

:tummenupp

Jaja jag kör på mina nu får se hur allt ser ut när det sitter på hojen :tummenupp
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top