Får man med en hel ECU med ett avgassystem?I tidnigarnas tester byter de väl endast till ev bifogad ECU, och i verkligheten är det väl så de flesta köparna gör också.
Då kanske du även ska fixa ett cartridgekit till gaffeln och en TTX bakdämpare. Vilka däck kör du med? Bromspumpen upplevde jag som en svag punkt och bytte till en RCS 19 på min.Allt förutom Quick shiften satt på när jag köpte hojjen , Hk är inte allt utan det är att klara av att hålla den farten man fått upp när det är kurvigt å jävligt ? ni fattar ! Hade jag velat ha en sikta skjut hoj hade jag väl haft en Hayabusa med förlängd sving lr nå?
Oj har inte riktigt koll på såna race/ban dämpare men är väl säkert minst 20k för något sådant å så in shimsning mm ! Nej det gör nog absolut ingen skillnad för en amatör åkare som mig! Annat om det är cross lr snöskoter då är det bara guld grejer på. Angående däck så blev jag jätteglad att du var nyfiken! Det sitter avon spirit på fram och bak, är det bra däck? Inget märke som jag haft förut. Har ju inte inte ens kunnat prova hojjen än köpte den nu i vinterDå kanske du även ska fixa ett cartridgekit till gaffeln och en TTX bakdämpare. Vilka däck kör du med? Bromspumpen upplevde jag som en svag punkt och bytte till en RCS 19 på min.
Men jag är bara en sån fegis som inte längre vågar brassa järnet på vägen, utan bara på bana ?
Fegis å fegis vi är väl inte 20 längre så det måste inte gå stumt precis överallt ? är bättre att gasa under säkra och övervakande förhållandenDå kanske du även ska fixa ett cartridgekit till gaffeln och en TTX bakdämpare. Vilka däck kör du med? Bromspumpen upplevde jag som en svag punkt och bytte till en RCS 19 på min.
Men jag är bara en sån fegis som inte längre vågar brassa järnet på vägen, utan bara på bana ?
Bra att du påminde mig! Måste testa flapper modden, min fireblade mår väldigt illa runt 5500 rpm. ?Jag gjorde lite småmoddar på min CBR929:a som gav rejält tillbaka.
Har skrivit om det i en annan tråd här, men det handlade om just luftburken, lättviktsdrevning och sedan en PC5 med bänkning på det.
Ökade från normala ~120 på bakhjulet, till 141 hk.
Inga stora pengar alls för de 20 hästkrafterna.
Luftburksmodden för min nuvarande CBR1000RR handlar om att plugga en slang o görs på ca 1 minut : )
1000RR Flapper mod, PAIR removal, HTEV mod?
www.fireblades.org
En vanlig M8-skruv # med lite vanlig eltejp utanpå så den sitter tajt i hålet för PAIR slangen.Luftburksmodden för min nuvarande CBR1000RR handlar om att plugga en slang o görs på ca 1 minut : )
Känns igen.
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |