Göra saker som folk vill ha är sååå 2001.Vilket jäkla kuk.
Varför inte bara ha dem som vettiga färgalternativ för de som vill köpa en hojjävel, istället för något apfult...?
Göra saker som folk vill ha är sååå 2001.Vilket jäkla kuk.
Varför inte bara ha dem som vettiga färgalternativ för de som vill köpa en hojjävel, istället för något apfult...?
Jag hade sagt absolut inte ett årtal efter 1990, men vafan, du är på rätt spår åtminstone.Göra saker som folk vill ha är sååå 2001.
Ja, KTM slutade vara snygga för över ett decennium sedan. Verkar nu inte vara pengar som är design-avdelningens problem, så de kanske skulle skicka några av dem på kurs till Italien istället. Där verkar man fortfarande kunna göra snygga hojar... Jag pratar nu rent objektivt förstås.Nja vacker är den ju inte, men den ser ut som en ktm.
Frågan är när dom ska sluta med skämmiga smeknamn och sätta budgeten från den delen av marknadsföringsavdelningen till att ta ett jävla reklamationsärende istället?
Rätt säker på att de där special edition-kaworna lär sälja slut på nolltid. Själv tyckte jag de var svincoola. Det är mer hur hojen ser ut i grunden som är problemet...Göra saker som folk vill ha är sååå 2001.
Prat!Ja, KTM slutade vara snygga för över ett decennium sedan. Verkar nu inte vara pengar som är design-avdelningens problem, så de kanske skulle skicka några av dem på kurs till Italien istället. Där verkar man fortfarande kunna göra snygga hojar... Jag pratar nu rent objektivt förstås.
Med tanke på vilka tecknade serier som barn ser på nu för tiden så....Prat!
Jag har vid flera tillfällen stått parkerad med 15-20 andra hojar.
Det brukar dra tills sig barn som vid flera tillfällen pekat ut min hoj som snyggast. ?
Men det är klart det brukar stå mest GS'ar runt omkring...?
Gillar mitten hojen med lila-röd färgsättning.
170 000 är helt galet.Där kom det några sköna Honda prislappar.
Spekulerade i att 600an skulle ligga närmre ZX-6R:en i pris, det var ju extremt naivt av mig.
Sinnes.Där kom det några sköna Honda prislappar.
Spekulerade i att 600an skulle ligga närmre ZX-6R:en i pris, det var ju extremt naivt av mig.
Nånå, de har ju svängt gaffeln uppåner sedan 2003 också!Hondan är ju ett skämt. En 600rr från 2003 med uppdaterad kåpa och motorstyrning för att klara euro5.
Honda idag påminner lite om Triumph och dom andra brittiska märkena i slutet av 70-talet.
Nå, K5 gixxer tusen kostade 134900kr ny.Visst är det så att bra skit inte är billigt och billigt skit inte är bra men 170 papp är för mycket för Hondan.
Inflation. i 2021-kronor kostar den ca 125000.170 000 är helt galet.
Kommer inte sälja många.
Bara 163 000 SEK här i ThailandDär kom det några sköna Honda prislappar.
?ja jag satt faktiskt och dreglade själv också när jag blocketsurfade igår ,den färgsättningen är läcker och även om 600 blir surrigt på gata är det en hoj som lockar som en kombi för bana/gata
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|