Modeller vi önskar fanns i Sverige!!

Pledians

Älgklyvaren!
Gick med
9 Oct 2009
Hoj
YBR125
Önskar du att någon speciell hoj fanns att köpa i sverige, men den finns exempelvis bara i japan? Posta en bild på den här! Inga custombyggen, utan hojar från de större kända tillverkare, som av någon anledning inte valt att sälja hojen i sverige.

Den här läckerbiten skulle jag lätt vilja ha - Honda VTR250!
Honda-VTR2501.jpg

sportbike

Guest
Bimota+HD

Bifogat

• BIMOTA HDB-2 Sport Roadster.jpg
    BIMOTA HDB-2 Sport Roadster.jpg
    18.7 KB · Visningar: 345

Viktor L

Moderator
Gick med
23 Mar 2009
Hoj
Kawasaki Z1000Mk.II Kawasaki W650 Suzuki GS1000E
Utan tvekan Kawasaki ZRX1200DAEG. Annat avgassystem och billet motorkåpa men i övrigt original.

nmsx618mb-clk-1.jpg

Snygg som få.

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts
Norton Commando 961.

Går en här i Malmö...

Utan tvekan Kawasaki ZRX1200DAEG. Annat avgassystem och billet motorkåpa men i övrigt original.

Snygg som få.

Njae, inte så original i övrigt. Fälgar, skivor, gaffel, insprut o annan luftburk, mysko arrangemang på profilerna vid kylaren + en massa lullull och annan plast. Verkar ändrat på i princip allt.

Fint var det!:tummenupp

Last edited:

MotherTrucker

Ny medlem
Gick med
27 Apr 2009
Hoj
na
Hittar ingen bättre bild, har för mig jag såg den här i någon notis för nåt år sedan och att den inte skulle komma till sverige, en CB1000, tycker det är synd:

ito-honda-cb1000.jpg

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Såg den live i England för ngr veckor sedan och måste säga att jag är extremt besviken på denna mojäng: körbarhet nolla, prestanda som inte var i närheten av att vara extrem; får stryk av dom flesta turbotrimmade motorcyklarna som rullar i världen - hade nog hoppats på klart mer!!

De har ju släppt en ny modell MTT Streetfighter, med 420 hästar... Den kanske faller herrn mer i smaken än en gammal skorv från början av milleniet? ;)

VS

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Apr 2005
Hoj
Da Buzz
Jag har ju haft nöjet att få se "In real life" en VTR 250. Tänka sig, bara en ca 30 mil från Boden. Så nära, men ändå så långt borta...(Finland)

090829b15.jpg

Om jag vill ha en sån?.....lätt! :)

Benevolensky

Screw you guys.
Gick med
18 Aug 2009
Hoj
CBF600SA
Hittar ingen bättre bild, har för mig jag såg den här i någon notis för nåt år sedan och att den inte skulle komma till sverige, en CB1000, tycker det är synd:

Håller med, fick upp ögonen för den samtidigt som du, jäkligt trist att den inte kommer hit. En läcker hoj, finns med lite café-stuk också. Enkelt att rensa den lite och få ett klassiskt rent stuk, samtidigt som det är en Honda så man vet att den bara går o går.

Nyheter
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...